Ik zag volgens mij alleen oude, gesloten topics, maar als er al wel een is hoor ik dat gauw genoeg denk ik!
Het (ondertussen 22-jarige) Fjordje waar mijn buitenritverslaving járen geleden mee is begonnen, is helaas nu al weer een jaar kreupel door artrose. Dus het buitenrijden begint met dit weer echt weer te kriebelen.
Echter vind ik het zelf relaxter om op een buitenrit zelf een beetje aan te modderen, dan om een begeleider te moeten volgen.
Vandaar ook mijn vraag: weten jullie misschien leuke stallen waar je de paarden zonder begeleiding mee mag nemen?
Ik heb al gehoord dat het Fjordenpaard erg leuk is, en dat is ook zeker wel een optie, alleen ligt dat vrij ver weg voor mij (Gouda).
Dus iets dichter in de buurt zou leuk zijn!
België mag ook, mijn ouders zijn van plan van om rond mei een weekje ergens in België te plannen (locatie staat dus nog niet vast; is vast te sturen richting een leuke stal
)Ik zou zeggen: brandt los!
) Tja.. ik heb er niet echt een idee bij hoe lang ik er voor wil rijden.. ik zou ook best een keer naar het Fjordenpaard willen rijden, en dat is voor mij echt een heel stuk (zon 2 uur rijden).
heb er van de week een wandelpony gehuurd, ziet er allemaal netjes uit daar. Idd hele mooie omgeving.
de eigenaar is echt een boer en hij is heel direct maar wel vriendelijk.