midweek weg met paarden (meivakantie)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

juffie25

midweek weg met paarden (meivakantie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 10:18

Help!

Ik ben al 2 dagen Internet aan het afstruinen naar een leuke plek om met de meivakantie heen te gaan. Ik ga samen met mijn vriend en 2 paarden. Ik kom vanalles tegen, maar als ik de recensies lees zijn die weer minder. Dus dacht hier kan ik vast wel wat informatie inwinnen. Wie weet een leuk plekje voor ons?

Wat willen we:
- slapen en paarden op hetzelfde terrein
- bungalow, huisje, b&b
- veel uitrij mogelijkheden (bos, duinen enz)
- mooie omgeving

gr

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 12:08

Heb je de FAQ al eens doorgespit? [BRT] Op vakantie met paard? Accomodaties in Nederland!

Ik denk dat het wel wat lastig wordt; de kansen op "volgeboekt" zijn best groot.
Daarnaast zou ik de recensies niet al te letterlijk nemen. Het is geschreven vanuit de beleving van die persoon en als die persoon nou met heel veel meer verwachting op die lokatie is geweest dan de lokatie kan waarmaken, dan loop je het risico op minder positieve recensies.

Cadeautje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 13:47

Kijk eens naar de introductieactie van het Human Horse hotel in Kootwijk op www.coupony.nl (75,- voor 3 dagen of 105,- voor 4 dagen p.p.) daar lukt het ws. nog wel want ze zijn pas net van start. Wij waren er zelf in februari en het ligt echt geweldig meteen aan tientallen kilometers ruiterpaden. Verder ook een prima stal, paddocks en wei voor de paarden en nette kamers (met tv, internet en eigen badkamer).

dedodshoorn

Re: midweek weg met paarden (meivakantie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:38

www.landgoeddedodshoorn.nl

Een heel landgoed voor jezelf in het Drentse Grolloo! Direct aan het bos gelegen. Direct naast het appartement liggen de stallen. Tevens ook trainingsmogelijkheden in de buitenpiste. Uiteraard is weidegang mogelijk voor de paarden!

Kafu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:07

Caitwickerzand in Kootwijk volgens mij aan de Veluwetrail, dus mooi uitrijden. Overnachtingen en verblijf van de paarden alles is mogelijk.

PinkyPie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:48

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 02:39

Hier op de Alberthoeve is nog plek: B&B, bungalow, camping
175 km ruiterpad in een prachtige omgeving, Drents Friese Wold met zandverstuiving en spartelvijver voor paarden
Manege met boxen en weidegang op het terrein
Alles wat je wil dus
www.alberthoeve.nl

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 08:11

Ik vond herberg de brand in Udenhout ook altijd erg leuk. Is vlak bij de Loonse en Drunense duinen.
http://www.herbergdebrand.nl
De alberthoeve is ook leuk.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 09:26

Als de Alberthoeve idd nog vrij is, niet twijfelen, mooiere omgeving vind je niet nml...
En de bungalows op het terrein zelf zijn erg leuk, je sta zo naast je paard.