Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ikeje schreef:Ik ben ook weleens per ongeluk op het verkeerde pad terecht gekomen, maar als je door meerdere mensen bent uitgescholden en zelfs ruzie hebt gemaakt kan ik me niet voorstellen dat het om een paar honderd meter in stap ging in dit geval.
Hoewel ik toegeef dat de meeste voetpaden er een stuk aantrekkelijk uitzien dan het ruiterpad en honden soms onaangename passanten kunnen zijn lijkt het me toch niet meer dan normaal dan dat je als ruiter op de ruiterpaden rijdt.
lovevalser schreef:Ikeje schreef:Ik ben ook weleens per ongeluk op het verkeerde pad terecht gekomen, maar als je door meerdere mensen bent uitgescholden en zelfs ruzie hebt gemaakt kan ik me niet voorstellen dat het om een paar honderd meter in stap ging in dit geval.
Hoewel ik toegeef dat de meeste voetpaden er een stuk aantrekkelijk uitzien dan het ruiterpad en honden soms onaangename passanten kunnen zijn lijkt het me toch niet meer dan normaal dan dat je als ruiter op de ruiterpaden rijdt.
helaas ging het wel over alleen stappen. mensen werden vooral boos toen ik zei dat het kan zijn dat als hun honden echt achter mijn paard gaan lopen ze kan schoppen. dat begrepen ze niet.

hahaha Jennyj01 schreef:Als ik buiten rij en wordt door een voetganger uitgescholden omdat ik op het verkeerde pad rij. Wat echt zelden voorkomt dan roep ik altijd: zooooo u bent scherp. U kunt wel bij de boswachterij solliciteren. Die zogenaamde keurige bemoeizucht van mensen. Vaak is het prachtig weer. Ik rij lekker buiten, mensen lopen lekker met hun hond. Val mij niet lastig.