Persoonlijke ervaringen gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Persoonlijke ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-14 21:52

Hallo allemaal,

Ik wil dit jaar heel graag met mijn merrie op vakantie. Dit wordt ons aller eerste
vakantie, maar niet de mijne.
Ik ben met mijn vorige merrie al in Drenthe geweest bij Rivendal stables (High tree)
en in voorthuizen.

Ik heb het in drenthe altijd super naar mijn zin gehad, maar dat was ook vooral omdat
hun dingen organiseerde. Als je dan niet met je paard bezig was; kon je wel iets anders doen.
Maar op zich is Drenthe nu best wel ver weg ...

Ik ben op zoek naar iets hier in de buurt (Zuid-Holland). Strand, bos .. maakt niet uit.
Iniedergeval een park waar je een huisje/sta caravan kan huren. Dat de paarden mee
mogen, dat er op het park dingen aanwezig zijn, maar ook genoeg te doen daar buiten.
En als je niets meer met de paarden wilt doen dat je niet voor je uit zit te staren in je huisje.
Niet ergens in de middle of nowhere.

Maar een goede rit van een paar uur is ook zeker wel een must! Loonse en Drunense duinen
lijkt me geweldig .. maar kan gewoon niet zoveel vinden. En hier op bokt eigenlijk ook niet.

Dus wat is jullie ervaring, positief? Negatief?
Gooi het er maar uit, alles is welkom :)

xx.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 23:03

Er bestaat zelfs een club voor: www.nvvr.info Meer weten? PB gerust.

Mijn ervaring? Er zijn niet zo heel veel gebieden meer in NL waar ik geen hoefafdrukken heb achtergelaten, al dan niet met mijn eigen paarden. Vaak was dat met de NVVR, maar los daarvan ben ik ook niet vies van een tripje ergens in het land (of daarbuiten).

Kijk hier eens: [BRT] Op vakantie met paard? Accomodaties in Nederland! meer inspiratie dan jij tijd hebt. Wat je zoekt in een accommodatie is voor ieder anders, maar je kunt hier altijd iets van je gading vinden.