Cattle ride

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_BlingBling_

Cattle ride

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 00:04

Hallo Bokkers,

Mijn vriendin en ik willen dit jaar graag een trektocht te paard maken. We hadden ons oog laten vallen op een vakantie waarbij je te paard mee gaat een kudde koeien ophalen in Spanje. Helemaal te gek! Deze vakantie hebben wij gevonden via trailfinders.nl.

Maar... Wellicht zijn er nog veel meer aanbieders op dit gebied. En waar beter kan je dat vragen dan op bokt? We willen graag in de prijscategorie van 1500 euro p.p blijven, all-in.

Zijn er bokkers met ervaringen of kunnen jullie ons een goed adres tippen?
Of zijn er mensen die hun ervaring willen delen, die al met de tocht van trailfinders zijn mee geweest?

Ik ben heel erg benieuwd!

Marieke_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:47

Ik ben 2 jaar geleden naar Amerika geweest voor een Cattle Drive waarbij we echt van A naar B gingen! De ultieme droom!

Het leek wel alsof we mee deden in een film: 900 koeien, cowboys, paarden, slapen op de steppe met huilende coyotes op de achtergrond, canyons, dwars door rivierbeddingen en ga zo maar door.

gevonden via http://www.equitours.com de tocht die wij gedaan hebben heet; The Long Valley Cattle Drive

_BlingBling_

Re: Cattle ride

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 23:44

Ja super vet! Helemaal wat we zoeken! Denk alleen dat je zelf de vlucht er naartoe moet regelen. En dan komt het echt boven ons budget! Maar bedankt voor je reactie!

Marieke_NH

Re: Cattle ride

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 10:40

De vlucht moet je inderdaad zelf regelen, daar had ik niet aan gedacht....maar wellicht iets voor de toekomst ;-)