Ik ben momenteel aan het kijken om in Waarland (Noord Holland) op een stal te gaan staan. Maar mijn vraag is weten jullie of je daar een beetje buiten kunt rijden in de omgeving. Ik hoor graag jullie ervaringen!
ik kom van geestmerambacht vandaan maar rijd nu ook al veel in polders dus wat dat betreft zal er niet veel veranderen voor mij:) Dacht wie weet zijn er mensen die aangeven dat er bepaalde gebieden in buurt zijn waar het leuk is om eens heen te rijden
haha, nope, helaas . Schoorl, daar is het mooi en leuk rijden, ik mis het nog regelmatig, ondanks dat ik nu een hele fijne plek heb.
YankeeBoy
Geplaatst: 07-03-14 11:37
Weet niet of je nog wat aan mijn antwoord hebt, maar ik rijd regelmatig in waarland buiten. Het is er niet zo bijzonder, polder en asfalt en veel groot verkeer. Een goed verkeersmak paard heb je er in ieder geval wel nodig. Ik rijd verschillende rondjes, als je een keer mee wilt?
Littlejoo
Geplaatst: 08-03-14 13:42
Ik heb nog even op de site van ruiterenenmennen.nl gekeken, maar daar staan ook al niet veel routes voor Noord-Holland op. Volgens mij is er in Purmerend ook nog wel een bos waar je kunt rijden, maar dat is waarschijnlijk te ver weg voor je.