Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HorseTopShop schreef:Als je er niet in mag, staat dat aangeven met een bord.
Er kan ook bijvoorbeeld een bord staan dat het een wandelpad is. Dan mag je er uiteraard ook niet in.
calippe schreef:Ben ik nooit mee bezig, met wel of niet mogen. Ik rij er gewoon als ik er rijden wil. En als het niet mag, schrijven ze maar mijn kenteken op....
Als het echt duidelijk aangegeven is dat je niet welkom bent ga ik er natuurlijk niet in... Maar anders wel hoor.. MarrieLeen schreef:Als nergens staat aangegeven dat je er niet in mag, kan je best het risico nemen hoor.![]()
Hier staat het inderdaad aangegeven, bij de bossen van Staatsbosbeheer, wanneer je ergens niet mag rijden.
Er staan hier nergens paaltjes met ruiterroutes of van die blauwe borden met een paard erop.![]()
Zolang je de paden niet kapot rijdt, hoeft het helemaal geen probleem te zijn!
Baileys01 schreef:calippe schreef:Ben ik nooit mee bezig, met wel of niet mogen. Ik rij er gewoon als ik er rijden wil. En als het niet mag, schrijven ze maar mijn kenteken op....
![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik me er ook nooit echt mee bezig heb gehoudenAls het echt duidelijk aangegeven is dat je niet welkom bent ga ik er natuurlijk niet in... Maar anders wel hoor..
Brainless schreef:MarrieLeen schreef:Als nergens staat aangegeven dat je er niet in mag, kan je best het risico nemen hoor.![]()
Hier staat het inderdaad aangegeven, bij de bossen van Staatsbosbeheer, wanneer je ergens niet mag rijden.
Er staan hier nergens paaltjes met ruiterroutes of van die blauwe borden met een paard erop.![]()
Zolang je de paden niet kapot rijdt, hoeft het helemaal geen probleem te zijn!
Ik ken dus iemand die een aantal hectaren bos heeft en die ergert zich ontzettend aan de ruiters die daar door jakkeren.
De boswachter doet daar niets tegen, want het is niet van Staatsbosbeheer, en hij moet maar de politie bellen als hij iemand zou zien.
MarrieLeen schreef:Dan kan diegene zelf toch een paar bordjes ophangen met 'verboden toegang'? Dan heeft de politie ook iets om op te bekeuren.
Je kunt van te voren nooit weten of het gemeentelijke grond is of privé bos, en als je geen mensen erin wilt hebben, moet je dat aangeven.
unihorses schreef:O ja die mooie houten balken zijn ook altijd een goede hint dat je niet gewenst bent
Die balk wil dus niet altijd zeggen dat je niet welkom bent.
angelaatjuh schreef:Kan diegene het dan niet af laten zetten of mag dat niet? Of staan er overal bordjes? Lijkt me wel vervelend inderdaad..