De reden dat ik mij heb aangemeld is dat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen met (kleine) manege's die mooie en lange buitenritten organiseren voor mensen zonder eigen paard.
Ik heb 12jaar gereden op paarden van particulieren maar helaas moesten zij door omstandigheden de boel verkopen, iets vergelijkbaars heb ik nooit meer kunnen vinden, en door mijn werk heb ik het hele paarden gedoe ook links laten liggen. Ik heb nog wel een paar keer gereden in Renesse maar dat vond ik geen succes, ongezellig en te grote groepen met veel onervaren ruiters (laatst 3x moeten stoppen omdat een meisje steeds van een haflinger af viel
).Ondertussen heb ik al bijna 5 jaar niet op een paard gezeten en ik mis het behoorlijk, daarom hoop ik dat jullie wat tips kunnen geven.
Locatie: natuurlijk gelegen, liefst in de provincies Zuid-Holland, Zeeland, Utrecht, Noord Brabant en Gelderland.
Paarden: groot, rustig en betrouwbaar (ik ben tinkers, friezen en kwpn gewend)
Kleine groepen of alleen met een gids
Ik stel de vraag hier omdat ik met google weinig wijzer wordt, de enige stal die mij tot nu toe bevalt is Adventure Stallen in Drunen, maar ik zou graag meer tips willen horen
Zoekfunctie hier heb ik ook geprobeerd maar ik lees veel tips voor als je een eigen paard hebt, helaas heb ik die luxe niet.Groetjes Nicky

paard was niet meer te houden. Ik denk dat wij het dan net even niet getroffen hebben