Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
veel plezier ! Noortje1605 schreef:Hoooi !
Ja ik heb ervaring met deze stal, ik rij nu al 6 jaar op deze stal en ben er enorm blij mee ! De eigenaar (Ineke) is erg aardig en heeft een zachte hand. Ze gaan goed met de paarden om, ze zijn er soms een beetje verlabberd uit maar dat komt omdat ze dag en nacht in de wei staan en ze kunnen ze niet elke dag helemaal schoon krijgen. Eatse is een leuk paard! Het is inderdaag een Fries die soms eel een beetje ondeugend kan zijn. Hij loopt altijd aan de achterkant van de groep wamt hij is niet de snelste. Hij kan nieuwsgierig zijn en hij vind het strandwater erg leuk om door heen te lopen en je nat te spetterenveel plezier !
Dott schreef:ik heb er ook regelmatig strandritten gemaakt op verschillende paarden. 1 van mn favo's is/was Friese merrie Nienke. de paarden zijn over t algemeen braaf, peren hem er niet ineens tussenuit zodra ze strand zien (heb kk ook al eens meegemaakt ergens, hele groep aan de kletter zodra ze het strand op waren) en de paarden houden de ritten goed vol.
kwam er al toen ik net kon rijden en in de loop der jaren is t alleen maar beter en mooier geworden. kan t alleen maar aanraden.

ElsRoosje schreef:Erg leuke stal! Ik heb d'r een keer gereden op een haflinger! Naam ben ik even kwijt.. Heel relaxt, paarden zijn braaf en ik vond het ook een prima tempo! ( mijn ergernis in een groep, dat het te snel of te sloom is..)

Jamiefris schreef:Ik heb er net twee week gewerkt en het was GE-WEL-DIG
Zondag ga ik weer voor 9 dagen heen en later voor 11.
Paarden zijn hartstikke braaf en ze doen niks! Echt een aanrader en misschien kan ik je wel begeleiden op rit
arinazazoe11 schreef:Daar heb ik ook gereden! Hele fijne stal! Ik zat op een jonge bonte pony (naam ook kwijt) maar die is (volgens mijn vriendin die daar vaker komt) verkocht want hij was te jong en daardoor niet goed voor de buitenritten. Hele leuke rit gehad, aanrader