leuke leerzame vakantie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ydnew

leuke leerzame vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 01:23

Vandaag heb ik mij opgegeven bij onze collega voor een cursus "natural horsemanship" bij "Portugal by horse". Lijkt mij een hele leuke leerzame cursus!! dit wordt gegeven door Adam Shereston. Er staan 4 cursussen gepland (mei en juni) dus wie heeft er ook zin in!!?? kan met een huur paard of eigen paard. (eventueel heb ik ook nog wel slachtoffers in de wei staan) meer info staat op www.portugalbyhorse.com mocht je dit ook gaan doen laat het even weten :-)

Bij onze collega zijn ook overnachtings mogelijkheden, maar bij ons uiteraard ook. wij wonen niet ver bij hen vandaan.

Liannedb

Re: leuke leerzame vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 21:11

Ik heb helaas geen vrije dagen in mei/juni. Hoop dat je nog iemand kan vinden! grtjs Lianne

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 15:49

Ik ga hoe dan ook en woon er vlakbij, maar meer voor mensen die dit misschien ook interessant vinden...beetje reclame voor hen zeg maar :-)

Shar_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:09

ik zou wel willen maar heb alleen kleine AMHA Paarden en mijn verzorgpony gaat absoluut niet de trailer op,
hoeveel kost het en hoe gaan we dr dan heen ??
ik hoor het wel van je Bp en mag altijd :j

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 19:49

't is in Portugal. Bij een collega van ons. Ik meen dat het voor 220,- kost incl. huur paard. 190,- met eigen paard en eventueel stallings/ verzorgings kosten a 6,- per dag.

Het handigste is om op hun site te kijken voor verdere mogelijkheden qua overnachting en datas.