In juni gaan wij met een groep stalgenoten weer gezellig een weekendje weg. Op het programma staat dit keer de Utrechtse Heuvelrug. Met een lichte voorkeur voor de kant van Amerongen, Leersum etc. Onze groep bestaat uit waarschijnlijk 10 volwassenen, 5 kinderen en 6 paarden
Wie heeft tips voor een leuke accommodatie? Op de lijst op Bokt vind ik niet zoveel...
Onze wensen: - Paarden op locatie, of in ieder geval heel dichtbij - Een speeltuin en/of zwembad in de buurt (hoeft dus niet perse op locatie) - bij elkaar in de buurt. Dus of 1 groot huis, of meerdere appartementen of huisjes naast elkaar - we zijn niet zo van tenten... bungalow op camping kan natuurlijk weer wel
We hebben in de provincie Utrecht tot nu toe alleen het Spookbos gevonden.
Voor slaapplekken zou je kunnen kijken naar landgoed camping Ginkelduin, daar zijn ook huisjes te huur en zit vlakbij de stal uit de link. Op 2 minuten rijden vanaf de camping zit ook nog een mooi buitenzwembad.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt, als je meer wilt weten hoor ik het wel
Waratje
Geplaatst: 13-01-14 17:58
Bij het Leersumse veld (zie link hierboven) hebben ze een groepsaccomodatie met slaapzalen (heel eenvoudig), maar ook een apartement. Dat schijnt heel prettig te zijn, ik weet niet precies voor hoeveel mensen geschikt. Voor de paarden ook een prettige accomodatie, wij zijn er diverse keren geweest (groepsaccomodatie) en je zit heel snel in het bos. Fijne plek voor een vakantie met de paarden.