ruitervakantie, trektocht nederland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnelot_

ruitervakantie, trektocht nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-14 20:46

ik ben samen met een vriendin van plan om deze zomer in Nederland een ruitervakantie te boeken.
wij zijn 16 en zoeken dus een goedkoop adres waar je ook paarden kunt huren. het hoeft niet heel luxe te zijn. het liefst doen we mee aan een trektocht, we rijden vaak in het bos en houden wel van snelheid, jammer genoeg zijn er weinig plaatsen in nederland die dit aanbieden. daarom is mijn vraag of iemand een leuk adres voor ons weet waar wij onze vakantie kunnen doorbrengen?!

dmuts

Re: ruitervakantie, trektocht nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:47

als je niet specifiek zelf wil rijden/ huren maar gewoon een hele leuk trekttocht week wil zou ik kijken bij www.reelaer.nl

dit is echt een aanraden, super geregeld, leuke paarden, veel snelheid en heel gezellig

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:47

ik weet wel Dop Heets Del in kootwijkersbroek. Vele uitrijmogelijkheden naar de zandvlakte, het meer, de bossen en de heide. Je kan daar alleen geen paarden huren

HettyH

Re: ruitervakantie, trektocht nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:38

Kijk eens op Marktplaats op buitenritten te paard, daar staan veel advertenties op, als je een keer een leuke strandrit wil maken raad ik je aan naar de Sea Hunters Ranch in Katwijk te gaan, ik ben daar ook geweest, leuke Haflingers en heel veel in galop gereden op het strand. Bij de Crazy Cactus Ranch kun je ook 2daagse trektochten rijden, ziet er ook heel leuk uit.