[ENQ] Vakantie met paard naar hotel, manege, wellness (Dld)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marrie105942

[ENQ] Vakantie met paard naar hotel, manege, wellness (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 12:58

Hieronder is een enquête wat voor ruiters met een eigen paard bedoelt is en op vakantie willen gaan naar Duitsland.

Concept: Hotel + manege met wellness. Deze wellness is bedoeld voor de ruiters en niet voor de paarden, omdat ons budget daar te laag voor is. We hebben een zwembad tot onze beschikking met 1 grote sauna met douch- en scrubruimte en één infrarood ruimte. Buiten hebben we een bar die tot 2:00 uur geopend is en één jacuzzi, dat verwarmd is.
Voor de paarden is een grote wijde, binnenbak en buitenbak en een afspoelruimte waar u uw paard kunt verkoelen na een warme zomer dag.
Ook organiseren wij buitenritten door de bossen maar daar kunt u zelf ook met u paard rijden.
Verder kunt u zich aanmelden voor eventuele lessen van een professionele rijinstructeur.
Graag willen wij uw mening voor dit concept.

http://www.survio.com/survey/d/S2T4R2P7I7W5H5M9Q

Elles

Re: Vakantie met paard naar hotel, manege, wellness in Duitland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 13:07

PP >> BRT

Xjosee

Re: [ENQ] Vakantie met paard naar hotel, manege, wellness (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:02

Ik heb de enquete ingevuld. Ik denk alleen wel dat deze combinatie haast niet mogelijk is voor een prijs dat ik ook daadwerkelijk zou komen. Ik zou namelijk niet extra willen betalen voor de wellness.

Marrie105942

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 16:04

Hey dank je wel voor het invullen, wat voor prijs zou je dan voor een week uitgeven wanneer wellness erbij inbegrepen zit? Of zou je er helemaal geen gebruik van maken?

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:11

Ik heb de enquête ook ingevuld. Misschien een tip: er zitten heel veel taalfouten in je post en in de enquête. Verbeter die of laat dit door iemand doen.
Op mij komt het namelijk niet professioneel over. Ik bedoel dat niet vervelend, hoor, maar het is wel iets waar ik me aan stoor en wat maakt dat ik eerder niet dan wel voor iets zou kiezen.
Persoonlijk vind ik de combi niet aantrekkelijk, ben benieuwd hoe anderen erover denken.
Succes met jullie concept.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:36

Ik heb hem ook ingevuld alleen naar mijn mening heb ik veelste weinig info :?
- zijn er aparte stallen? Hoe zit het met voer? Beestjes in zomer?
- eetgelegenheden in de buurt/ jullie zelf?
Op vraag wanneer ik in sauna wil?
Geen idee, wanneer ik zin heb en dat zou dus afhankelijk zijn van wanneer ik zou rijden en het weer bijv!

Op zich wel leuk idee :D
Maar dat komt wrsclik ook omdat wij jarenlang zomers met powns bij familie in tuinhuisje + zwembad hebben " gevakantied"!
Heerlijk! Pown bij de hand, rijden wanneer je wilt in andere omgeving, zwemmen, luieren, lekker eten!

Marrie105942

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-14 20:02

We zijn nog in het begin van het onderzoek, maar voer en aparte stallen naast elkaar zijn er in ieder geval. Bedankt dat je de enquête ingevuld heb :D

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:08

Ik organiseer jaarlijks ook een vakantie en heb voor komend jaar een budget van 350 pp voor ruiter en paard, stalling met bodembedekking en ruwvoer, weide, goede locatie voor de ruiter kleine slaapkamers, keuken, sanitair etc inclusief maaltijden.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:34

Heb hem ingevuld maar vond de spelfouten in met name de inleiding storend.