paardrijden in New Forest

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fietje8

paardrijden in New Forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 20:44

Hoi,
weet er iemand een cottage/huisje dat je kan huren, bij een manege, waar je vakantie kunt houden en kunt paardrijden (op een paard van de stal/manege). Ik stel me dan voor dat die ritten onder begeleiding zijn of niet, dat maakt niet zoveel uit. Het komt dus een beetje neer op een paard huren/verzorgen op afspraak. In New Forest of Wales (Engeland).
Groetjes

Lillian__

Re: paardrijden in New Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:49

fietje8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 20:51

bedankt!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:04

fietje8 schreef:
Hoi,
weet er iemand een cottage/huisje dat je kan huren, bij een manege, waar je vakantie kunt houden en kunt paardrijden (op een paard van de stal/manege). Ik stel me dan voor dat die ritten onder begeleiding zijn of niet, dat maakt niet zoveel uit. Het komt dus een beetje neer op een paard huren/verzorgen op afspraak. In New Forest of Wales (Engeland).
Groetjes

Ehm, ga je naar de New Forest (zie dan boven) of ga je naar Wales? Het is maar 300km enkel.........

Wales: http://www.equinetourism.co.uk/ukregion ... swales.asp

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:06

Ja misschien is het handig om het dorp te vermelden waar je heen gaat, maar in heel Groot Brittanië kan je wel paardrijden, de mensen aan de overkant zijn gek op paarden haha :=

fietje8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 21:08

Ik heb nog geen duidelijke plannen maar ben aan het kijken wat er te vinden is...

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:27

fietje8 schreef:
Ik heb nog geen duidelijke plannen maar ben aan het kijken wat er te vinden is...

Ehm, als je twee keer per jaar naar Wales gaat, kun je de komende 10 jaar vooruit zonder tweemaal op dezelfde plek te komen. De rest van GB erbij gaat je in de rest van je leven niet lukken, ongeacht hoe oud je bent }:)

Het is belangrijker dat je weet wat je graag wil; het zoeken naar de juiste lokatie is een kwestie van Google binnenstebuiten keren.

Het New Forest is niet heel groot, maar wel heel mooi. Er lopen kuddes pony's rond (geen wilde pony's, ze zijn allemaal in eigendom) en het is een vrij open, overzichtelijk gebied met wat, voor Nederlanders, aparte situaties zoals het stationnetje ogenschijnlijk middenin de wildernis, maar wel toeristisch heel strategisch.

In Wales kan alles, in de zin dat jij niet iets kunt verzinnen met paarden of er is een toko die aan die vraag kan voldoen, ongeacht of dat ritten door de bergen zijn (Snowdonia) in de heuvelgebieden (de rest van Wales), aan de kust en op het strand of serieuze dressuur, het is er allemaal en in meervoud.

fietje8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 21:35

haha oke bedankt, ik zal nog goed op zoek gaan..