overnachting paard scheveningen e.o.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wyko

overnachting paard scheveningen e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 17:11

Ik ben opzoek naar een overnachtingsplek voor een weekend in Scheveningen of omgeving.
Ik wil een weekendje strand doen met honden en paarden. Het liefst dat ik zelf ook bij de paarden kan overnachten, anders hotel/appartement in de buurt.

Wie weet wat?

Nano05

Re: overnachting paard scheveningen e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 17:17

Santhorst in Wassenaar. Is niet direct bij het strand, maar wel te doen, zeker met trailer. Volgens mij kun je daar ook zelf overnachten.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 17:19

Hmm.. T is dat wij maar 1 stal vrij hebben.....

Volgens mij kon je bij de renbaan (duindicht?) ook je paard voor een nachtje stallen, zit ook een hotel in de buurt. (vd valk) Alleen is dat wel weer een flink eindje van scheveningen af.. Zal je met de trailer moeten doen..

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 17:28

Bij Trainingsstal Madepolder kan je je paard voor een(of meerdere) nacht(en) stallen :) Heel dicht bij het strand, maar je gaat wel eerst een stukje door het park/de Madestein heen. De 'korte' route langs de weg is 20 minuutjes stappen naar het strand, de 'lange' route door Ockenburgse bos is ongeveer 50 minuten stappen. Je kunt alleen op de stal niet slapen, maar er zijn in Kijkduin e.o. genoeg hotels waar je kunt verblijven :D

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 17:57

Een wei of paddock zou ook mogen, ik heb 2 IJslanders die dag en nacht buiten staan

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:29

De Paardenhoeve in Monster of Dijkgraaf, ook in Monster. Beide ongeveer een kwartier rijden vanaf Scheveningen, maar beide stallen zitten tegenover het strand.