Ruitervakantie zomer 2014

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSanne93

Ruitervakantie zomer 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 12:18

Hallo allemaal,

Ik ben Sanne en ik ben 19 (na november 20) jaar.
Ik ben in de zomer van 2012 een lang weekend wezen paardrijden in de Ardennen, bij de Western Trail Ranch http://www.ranch.be/
Dit is mij erg bevallen. Afgelopen zomer ben ik niet geweest, omdat ik niemand heb kunnen vinden die mee wilde.

Komende zomer zou ik graag weer gaan, dan een volle week, als examenreis eind mei/begin juni of gewoon in de zomervakantie.
Ik zou het leuk vinden om weer naar de Western Trail Ranch te gaan, maar als je graag mee wilt en je hebt een ander leuk adresje; suggesties zijn altijd welkom!

Groetjes Sanne

madelief90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:11

Hoi,

Misschien heb wel interresse om mee te gaan. Ik ben 23 en wordt in mei 24 jaar en heb het idee gevat om weer eens op ruitervakantie te gaan. Paar jaar geleden wel een paar keer op een ruiterkamp geweest. Maar nu ik ook het lessen weer opgepakt heb lijkt het me wel leuk om weer eens zoiets te doen.

Groetjes Daisy

xSanne93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 23:38

madelief90 schreef:
Hoi,

Misschien heb wel interresse om mee te gaan. Ik ben 23 en wordt in mei 24 jaar en heb het idee gevat om weer eens op ruitervakantie te gaan. Paar jaar geleden wel een paar keer op een ruiterkamp geweest. Maar nu ik ook het lessen weer opgepakt heb lijkt het me wel leuk om weer eens zoiets te doen.

Groetjes Daisy

Okee!
Lijkt me erg gezellig!

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 17:41

Ik ben ook misschien wel geïnteresseerd :) Ben 22 jaar en heb een eigen paard.
Alleen daar kun je niet met je eigen paard komen, toch? Want zou graag ergens heen willen gaan waar dat kan.

xSanne93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 17:46

Em_ schreef:
Vroeg me af of je ook je eigen paard kan meebrengen? Want zou graag ergens heen willen gaan waar dat kan.

Leuk!
Ehm, die stal waar ik was kon dat niet, maar je gaat ook over paadjes enzo waar de paarden echt wel aan gewend moeten zijn, en je rijdt ong 6uur dus die paarden daar hebben gewoon een geweldige conditie, ik denk dat je de mooiste ritten hebt als je een paard rijdt die gewend is aan de omgeving.
Maar als je liever met je eigen paard gaat kunnen we daar natuurlijk gwn naar zoeken. ;)

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 17:47

xSanne93 schreef:
Em_ schreef:
Vroeg me af of je ook je eigen paard kan meebrengen? Want zou graag ergens heen willen gaan waar dat kan.

Leuk!
Ehm, die stal waar ik was kon dat niet, maar je gaat ook over paadjes enzo waar de paarden echt wel aan gewend moeten zijn, en je rijdt ong 6uur dus die paarden daar hebben gewoon een geweldige conditie, ik denk dat je de mooiste ritten hebt als je een paard rijdt die gewend is aan de omgeving.
Maar als je liever met je eigen paard gaat kunnen we daar natuurlijk gwn naar zoeken. ;)

Ik had m'n berichtje al aangepast, want herinnerde me het opeens van een ander topic :P
Mocht je geen anderen kunnen vinden, dan graag! Maar anders hoef je niet per se rekening met mij te houden hoor :)

madelief90

Re: Ruitervakantie zomer 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 13:21

Sanne, Hebben ze daar vaste weken dat je kunt komen? of is dat op eigen beslissing? Aangezien ik al vakantie weken door heb gegeven. Maar nog niet weet of dit goedgekeurd wordt en het evt. te gelijk valt met wat jij van plan was :-)

xSanne93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 15:21

madelief90 schreef:
Sanne, Hebben ze daar vaste weken dat je kunt komen? of is dat op eigen beslissing? Aangezien ik al vakantie weken door heb gegeven. Maar nog niet weet of dit goedgekeurd wordt en het evt. te gelijk valt met wat jij van plan was :-)

Nee hoor, je kunt elke vrijdag komen voor een week, zolang er plek is. ;) Gewoon kijken wanneer het je uitkomt.

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:24

Lijkt mij ook erg leuk!
Ik weet alleen nog niet of ik wel kan.
Zo ja, geef ik de voorkeur aan een braaf beest :)
Of willen jullie graag wilde ritten maken? :p

HealthTIES

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:32

Hoi, mijn vriendin en ik hebben geboekt via ranch.nl voor een week in Frankrijk van 24 t/m 31 mei. Volgens mij zijn ranch.be en ranch.nl wel op een of andere manier met elkaar verbonden (of verbonden geweest). Wie weet ook een vakantieadres om te overwegen...enne wij zijn er dan al! Let op: als je voor eind van het jaar boekt krijg je € 125,- korting op je reis....de moeite waard!