leuk weekend paardrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

matedor

leuk weekend paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 16:48

Hoi, ik en een hele goeie vriendin van mij zouden een wykend gaan logeren en met haar paarden trektochten maken. Helaas stond er in een contrakt dat als ze in zz kwam dat ze haar paard terug wilden. Niet voormoedend de zz in gestart en paar dagen later stonden er mensen op de stoep die uniek op kwamen halen... enorm drama het enigste wat ze nog had. Haar paard is nog niet wef maar die vakantie samen zou niet echt lukken.
Daarom de vraag of iemand een wykend weet met veel paardrijden samen en dan vooral buitenritten en als het kan goedkoop. We zijn allebij 13 dus een huisje huren ofzo kan niet. Ik hoop dat iemand iet weet?!

Groetjes
Laatst bijgewerkt door Martine op 11-10-13 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel duidelijker gemaakt

Anoniem

Re: leuk wykend paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:49

Ik zou zeggen, is er geen ponyweekend oid waar je last minute heen kan voor een leuke deal? :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 17:12

K zou als k jou was even je openingspost en je titel aanpassen, ipv wykend moet er weekend staan, wykend bestaat niet. Dat maakt al een hoop duidelijk ;)

K vind het wel apart dat een 13jarige al ZZ start? Of was je vriendin niet degene die het paard tot ZZ heeft gereden?
Maar qua weekend weet ik niet. En misschien ook handig om te weten waar je zoekt? In NL of mag het ook België zijn?

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 17:21

1234 schreef:
K zou als k jou was even je openingspost en je titel aanpassen, ipv wykend moet er weekend staan, wykend bestaat niet. Dat maakt al een hoop duidelijk ;)

K vind het wel apart dat een 13jarige al ZZ start? En hoe weten die mensen dat het paard ZZ loopt?
Maar qua weekend weet ik niet.

Ik ken ook een meisje van 14 jaar die internationaal mag starten en 2 pony's op wedstrijden uitbrengt. Ik vind daar niks geks aan, met goede begeleiding en goede pony(s) en veel talent kun je al snel ergens komen. Daar heeft leeftijd niks mee te maken, wie zegt dat haar vriendin niet vanaf haar 3e al vrolijk op een shetlander rondstapte elke dag?

Dat vraag ik me ook wel af... Hoe kunnen die mensen weten wanneer ze start en of ze haar winstpunten heeft behaald?

Ik zou inderdaad de titel even aanpassen, ookal heb je dislecty (oh god hoe schrijf je dat) is het wel fijner om er weekend van te maken zodat mensen je beter begrijpen, en daar leer je alleen maar meer van! :j

Is er ergens geen ponykamp?

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 17:45

Hoe pas je het aan dyslectie ja... ;)
Ze is toch echt 13 en heeft die pony beleert ze rijd sinds haar 5e. Ik weet ook niet hoe ze het doet maar ze is ook gescout voor nl team maar niet er heen gegaan om het voor haar lol te blijven doen. Dus het kan echt wel! Alleen ze had dus de dochter van die eigenaren als vriendin mog ook op die paarden rijden enzo maar zette fotos van het paard en mijn vriendin op instagram met de tekst dat zij het was met haar paard. Allemaal achterbaks alleen haar vriendin omdat ze dan het paard kreeg.
Ik zoek wel in nederland weet iemand een manege ofzo?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 17:48

Ja anders moeten we even een moderator het laten veranderen :P staat anders een beetje slordig.
Je bent nu al te laat met het aanpassen, dat kan binnen 45 minuten na het plaatsen van je topic.

Het is dyslexie,marijacindy haha
Maar als dat zo is, heb ik niets gezegd :P T leek mij alleen sterk dat ze al op zo'n jonge leeftijd al op zoveel niveaus hebben gereden. Maar blijkbaar gebeurt dat dus vaker.

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 18:09

Ja van mij mag het veranderd worden sorry
Haha ja toen ik haar leerde kennen keek ik ook verbaast maar het is dus wel zo :) zal je ook niet snel denken van zo jong iemand dus ik snap jullie ook

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 18:31

1234 schreef:
Ja anders moeten we even een moderator het laten veranderen :P staat anders een beetje slordig.
Je bent nu al te laat met het aanpassen, dat kan binnen 45 minuten na het plaatsen van je topic.

Het is dyslexie,marijacindy haha
Maar als dat zo is, heb ik niets gezegd :P T leek mij alleen sterk dat ze al op zo'n jonge leeftijd al op zoveel niveaus hebben gereden. Maar blijkbaar gebeurt dat dus vaker.

Haha oeps ik ben ook niet echt een spellingsheld :')
Mooi toch? Ik zou het alleen maar fijn vinden als ik 13 ben en ZZ mag rijden. Alleen zit ik pas in het B :')