Paardrijden in West-Terschelling?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

misshester

Paardrijden in West-Terschelling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 13:14

Aanstaande donderdag ben ik van plan een dag naar Terschelling te gaan. Omdat mijn vriend voor zijn werk in West-Terschelling moet zijn moet ik mij daar een uur of twee zelf zien te vermaken. Ik had eraan gedacht om dit in te vullen met een mooie buitenrit! :)

Maar nu het probleem, alle stallen die ik op internet heb gevonden zitten op een aardig tijdje fietsen van West-Terschelling. De auto kan niet mee omdat het veerdienst technisch niet mogelijk is om op één dag met de auto op de boot naar Terschelling te gaan, een leuke dag te besteden op het eiland en weer met de auto op de boot terug te gaan. -O-

Nu ben ik op zich niet te beroerd om een stuk te fietsen alleen het neemt wel wat tijd in beslag en ik wil ook wel wat tijd overhouden om samen met mijn vriend nog wat van het eiland te zien.
Dus wie weet er misschien nog een (kleine) stal dichtbij West-Terschelling die buitenritten doet en niet te vinden is met google?

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 13:18

Bus pakken en naar oosterend gaan.

Puur Terschelling is echt een enorme aanrader!!

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 13:22

Je zult toch hier op bokt dan iemand moeten vinden dan denk ik want de bedrijven met ritten zijn er pas vanaf landerum, dat is ongeveer op de helft van het eiland (20-25 min fietsen vanaf west)

De bus is ook een idee zoals hier net genoemd is, puur Terschelling is inderdaad wel een fijn bedrijf maar weet niet of zij ritten hebben precies als jij kan..

Marie111

Re: Paardrijden in West-Terschelling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 10:12

de dichtstbijzijnde is denk ik Lok en ja dat is inderdaad een stukje fietsen. Heb je echt maar twee uur voor jezelf?
Als je om 8.30 uur de eerste sneldienst neemt ben je al om 9.15 uur op het eiland en als je om 18.10 uur de laatste sneldienst weer terug neemt, moeten er toch dan twee uren zijn om wat te gaan doen? Ikzelf zou het niet eens de moeite vinden om voor twee uurtjes naar Terschelling te gaan.

Lok zit trouwens inLanderum en daar hebben wij goede ervaringen mee

http://rijpaardenverhuurlok.nl/Home.html