ruiterroute

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Swift

ruiterroute

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-13 17:30

We hebben vorige week een trailer gekocht en nu kan mijn lang gekoesterde wens om eens een mooie bosrit met mijn Haflinger te gaan maken in vervulling gaan :) We willen voor de eerste keer niet te ver weg, we vertrekken vanuit Opeinde.
Ik lees dat je in de buurt van Wijnjewoude mooi zou moeten kunnen rijden dus daar zat ik aan te denken, is mooi dichtbij en prettig te rijden met de trailer. Is er iemand die mij een tip kan geven voor een leuke (niet al te lange, max. 10 km) route in die omgeving? En een fijne, veilige pek om te parkeren en uit te laden?
Of zijn er andere plekken in de buurt die veel meer de moeite waard zijn om heen te gaan?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 10:13

Ik zou een stukje doorrijden naar Appelscha en daar parkeren bij het bezoekerscentrum staatsbosbeheer. Er is een trailerparkeerplaats. Daar lopen diverse routes vandaan oa de rode dagroute maar die is 20 km. Ter plekke kan je een kaartje halen en dan kijken waar je af kan snijden. Veel plezier

Swift

Re: ruiterroute

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 10:20

Bedankt voor de tip! Ik heb via een bokker een route in Beetsterzwaag gekregen die ik vandaag wil gaan rijden. Onze Tinker x welsh moet thuisblijven (zijn nog wel twee shetten bij) en ze hangt nogal aan mijn Haf. Het is een pony met een verleden dus als het al mis gaat willen we deze eerste keer liever wat in de buurt blijven. Maar Appelscha staat zeker in de planning!