Zijn er nog bokkers die in het weekend ook graag in de duinen gaan rijden? In het weekend wil ik graag in de bossen rijden, in me eentje echt de duinen in doe ik niet graag voor de veiligheid. Mijn rijmaatjes nu hebben in het weekend vaak niet meer tijd dan een ritje van een uurtje en dat is weer te kort om lekker de duinen in te kunnen.
Kathy66
Geplaatst: 24-09-13 17:38
Ik ga graag een keer (of meer?) met je mee. Jij bent bekend in de Loonse en Drunense duinen?
Ik wil in het nieuwe jaar ook graag een keer met jullie mee als dat mag! Ik zit helaas nu echt tot de jaarwisseling zo goed als elk weekend al vol met wedstrijden, clinics en andere activiteiten maar als het weer wat rustiger wordt vind ik het heel tof om mee te gaan. Ik ben nl. overal de weg kwijt dus als ik zeg 'Is het hier niet naar links?', dan moet je rechtsaf slaan
Ik woon net iets te ver van de duinen om het te paard te doen, wel trailer maar momenteel geen auto meer. Mocht ik weer in de gelegenheid zijn deze aan te schaffen rijd ik graag een keer of vaker met je mee alleen maar leuk
Silence
Ik sta met mijn paard vlakbij de Drunense Duinen dus zou graag aansluiten en jullie leuke routes laten zien eventueel
ecools
Geplaatst: 14-10-13 15:02
Woon ook in de buurt van de duinen en zou graag eens aan willen haken. Rij zelf een Fries, mijn dochter een Tinker. Vertrekken meestal vanaf De 3 Linden.
Komende zaterdag wil ik weer de duinen in vanaf de 3 linden. Zal rond half 11/ 11 uur bij de duinen zijn. Zal een rit van ong 5 uurtjes zijn ( met tussenstop ). Mocht je willen aansluiten vul dan even de lijst aan.
Sorry mijn wedstrijd van afgelopen zondag is afgelast ivm de regenval (joh ) en die willen ze nu proberen zaterdag te doen als het niet weer te nat is
Anoniem
Geplaatst: 17-10-13 12:56
Wij gaan zaterdag ook de duinen in. Maar we vertrekken om 10U op stal. Waar vertrek je Sandros? (ik zie het al de drie linden) Wij wilden sowieso ook ene tussenstop doen bij de Klinkert
aan welke kant is de drie linden? Ik wil misschien ook komen samen net vriendin met een fell pony ik met een a pony maar loopt op een hoog tempo als grote paarden. Kunnen wij ook mee doen?
Ik moet 's ochtends nog een kastje terugbrengen naar de cardioloog maar verder lijkt het me wel tof, op dinsdag is mijn vriend thuis dus kan ik de baby daar achterlaten. Mits het weer een beetje doenbaar is dan, in de zeikende regen rijden is niet mijn hobby (nou ja, is het wel maar niet voor mijn plezier hahaha)