Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Elfie schreef:Dat is interessant, Dana82! Dus de knooppunten zijn er al dan. Dan ga ik daar wel eens gaan verkennen binnenkort denk ik. Zijn er plaatsen waar je kan parkeren met de trailer? En kan je het kaartje ook via internet bestellen eventueel? Ik woon wel een eindje van Stekene...
Ik ben afgelopen woensdag naar het Hallerbos getrokken en dat is toch ook een aanrader. Ook altijd fijn als je wat heuveltraining wil doen. Er zijn daar wel stenige passages, maar nog net te doen met een ijzerloos paard denk ik (ik heb er toch al gereden met mijn jongste paard en die heeft geen ijzers).
Ik vraag me af of er een aansluiting is vanuit het Hallerbos naar de Lembeekse bossen, aangezien die toch niet ver van elkaar liggen... En is er iemand die weet of er aangeduide ruiterpaden zijn in de Lembeekse bossen?
JoAnn schreef:Het Hallerbosligt bij Halle, in Vlaams-Brabant, toch? De Lembeekse bossen die ik bedoel liggen in Oost-Vlaanderen, dus die aansluiting zal moeilijk worden. Misschien zijn er wel bossen rond Lembeek, maar deze liggen in Lembeke.