Ruiterroutes op/rond het Dwingelderveld

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DonCamillo

Ruiterroutes op/rond het Dwingelderveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-13 01:16

Weet iemand of er een kaart is van de ruiterpaden op het Dwingelderveld en de Dwingeloosche Heide?
Zijn er misschien ook gemarkeerde ruiterroutes voor een dagtocht? Ik kan er nergens informatie over vinden.

Ik heb al een toeristische kaart van het gebied, maar daar staan alleen wandel- en fietspaden en -routes op, geen ruiterpaden. Op het internet kan ik niets vinden en bij het informatiepunt bij Spier wisten ze het ook niet.

Caily

Re: Ruiterroutes op/rond het Dwingelderveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 03:08

Gewoon een gids meenemen joh, ik doe het met liefde! Kan eventueel ook elders nabij het veld afgezet worden met paardlief.

De meeste gidsen en kaarten zijn niet actueel, voor zover ze al juist waren, want ze zijn een groot gedeelte vh veld momenteel flink op de schop aan het nemen.

DonCamillo

Re: Ruiterroutes op/rond het Dwingelderveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-13 13:18

Ha Lotte, daar kwam ik dus pas later achter dat je daar ook bekend was. Ik las ook al ergens dat ze er flink aan het verbouwen zijn.
Ik zou er graag komende week een keer gaan rijden, bijvoorbeeld maandag, dinsdag of woensdag. Maar ik denk dat jij dan moet werken? Het is de laatste week van mijn vakantie en met een beetje geluk nog steeds mooi paardrij-weer.
Donderdag en vrijdag staat mijn trekauto bij het schadebedrijf (heeft een paard een hap uit proberen te nemen...), zaterdag en zondag kan weer wel.