Maargoed, dadelijk kunnen we dus opstap met het hele gezin. 2 volwassenen en twee kleine kinderen. Dit is een kar vol voor een welshje en dus zullen we, als we met z’n alleen een rondje willen rijden, het vooral moeten zoeken in de minder zware gebieden om te rijden.
Dus, hebben jullie tips voor mooie gebieden om te rijden waar je geen zware zandpaden hebt, maar mooie grassige landweggetjes (door het bos), gewone landweggetjes of “mooie” asfalt routes door de natuur? (ik weet het, asfalt en natuur is natuurlijk niet dé juiste combi, maar in deze toch wel handig). Ik heb wel eens in gebieden gereden (onder de man) tijdens trektochten over de veluwe dat ik weet dat zulke paden/stukken bossen wel bestaan. Maarja, dat is alweer een jaar of 15 geleden, dus nu weet ik niet meer waar dat is. En toen zat ik op het paard en had ik andere eisen dan nu

Zelf wonen we in de Randstad, dus noord en zuid Nederland is niet echt een optie, maar wellicht wel leuk om te delen voor andere menners die ook zulke gebieden zoeken? Enne, als je dan toch bekend bent en je weet waar je het beste met een trailer kunt parkeren…. Dan hou ik mij ook aanbevolen voor die tip!