Geinteresseerd in georganiseerde/gezamenlijke buitenritten?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper_78

Geinteresseerd in georganiseerde/gezamenlijke buitenritten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 19:44

Ik vroeg me af of er wellicht bokkers zijn die het eens leuk vinden om op saampies of wellicht georganiseerd leuke afwisselende buitenritten te maken? Misschien eens per 1-2 maanden ofzo bij elkaar komen op een leuke plek en een paar uur de omgeving in samen met onze kanjers?

De ene keer naar het strand, een keer de Veluwe op .... roep maar wat. Ik weet dat er de zogenoemde Enjoy the Ride ritten zijn, maar dit lijkt me zo massaal? Misschien is het leuk een kleiner (vast) groepje te vormen en daar gezellig mee af te spreken?

Mocht er interesse zijn, ik hoor het graag. Lijkt me wel leuk en zo zie ik eens meer dan het natuurgebiedje bij ons.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:07

Pepper_78 schreef:
Ik vroeg me af of er wellicht bokkers zijn die het eens leuk vinden om op saampies of wellicht georganiseerd leuke afwisselende buitenritten te maken? Misschien eens per 1-2 maanden ofzo bij elkaar komen op een leuke plek en een paar uur de omgeving in samen met onze kanjers?

De ene keer naar het strand, een keer de Veluwe op .... roep maar wat. Ik weet dat er de zogenoemde Enjoy the Ride ritten zijn, maar dit lijkt me zo massaal? Misschien is het leuk een kleiner (vast) groepje te vormen en daar gezellig mee af te spreken?

Mocht er interesse zijn, ik hoor het graag. Lijkt me wel leuk en zo zie ik eens meer dan het natuurgebiedje bij ons.

Daar bestaat zelfs een club voor: www.nvvr.info :D

Als vereniging organiseren we ritten, maar we ondersteunen ook "rit op afroep" waarbij leden onder elkaar afspreken om samen te rijden, bijvoorbeeld via het forum of de e-mailgroep van de vereniging.
Daarnaast doen we natuurlijk nog heel veel andere dingen, maar dat is minder on-topic........

Pepper_78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 07:53

ikke schreef:
Pepper_78 schreef:

Daar bestaat zelfs een club voor: http://www.nvvr.info :D

Als vereniging organiseren we ritten, maar we ondersteunen ook "rit op afroep" waarbij leden onder elkaar afspreken om samen te rijden, bijvoorbeeld via het forum of de e-mailgroep van de vereniging.
Daarnaast doen we natuurlijk nog heel veel andere dingen, maar dat is minder on-topic........

Ja, heb behrepen dat er verenigingen zijn, maar ben nu dan op zoek naar mensen die geen lid zijn en toch samen willen rijden. Richt me dan meer op de recreatief rijdende moeder of zoiets.

Duke

Re: Geinteresseerd in georganiseerde/gezamenlijke buitenritten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 11:02

Recreatief rijdende moeder hierzo!

Ik heb het geluk sinds vorig jaar zo'n clubje te hebben gevormd met een paar dames (we noemen ons: de Blije Buitenrijders). We doen regelmatig een strandrit, Utrechtse Heuvelrugrit en soms de Veluwe.
Maar ik ben altijd in voor nieuwe mensen en nieuwe ritjes. Alleen Vriezenveen is wel uit de richting. Maar je wil dus leuke ritten door het hele land doen. Dan maakt t niet uit natuurlijk.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:58

Pepper_78 schreef:

Doe ik regelmatig. als je wilt kun je meegaan.
Momenteel ben ik bezig met de organisatie van een weekend in oktober naar Wateren (drente) zo ook een weekend in April 2014 en in juli 2014 een week. Vanuit het hele land zullen mensen met hun paard deelnemen. Zelf rij ik regelmatig in de montferlandse bossen, of naar kootwijk of Velp.
Voor informatie zie mijn website: www.fanerberveld.webnode.nl Ik probeer de kosten zo laag mogelijk te houden voor de deelnemers en voor ruiter en paard voor een weekend 190.00 euro (komende oktober) Als je wilt hoor ik graag van je. Op dit moment zijn wij met drie personen en nog een drietal maar die geinteresseerd zijn maar nog eea moet regelen voordat zij zich aan kunnen melden. Je kunt alleen of met anderen deelnemen.
Tot horens
Agnes

Pepper_78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 16:20

friesiszwart schreef:
Pepper_78 schreef:

Doe ik regelmatig. als je wilt kun je meegaan.
Momenteel ben ik bezig met de organisatie van een weekend in oktober naar Wateren (drente) zo ook een weekend in April 2014 en in juli 2014 een week. Vanuit het hele land zullen mensen met hun paard deelnemen. Zelf rij ik regelmatig in de montferlandse bossen, of naar kootwijk of Velp.
Voor informatie zie mijn website: http://www.fanerberveld.webnode.nl Ik probeer de kosten zo laag mogelijk te houden voor de deelnemers en voor ruiter en paard voor een weekend 190.00 euro (komende oktober) Als je wilt hoor ik graag van je. Op dit moment zijn wij met drie personen en nog een drietal maar die geinteresseerd zijn maar nog eea moet regelen voordat zij zich aan kunnen melden. Je kunt alleen of met anderen deelnemen.
Tot horens
Agnes

Nou, tis dan niet direct de bedoeling om een weekend weg te gaan en zoveel geld uit te geven. Maar bedankt voor de uitnodiging. Hoop dat het een gezellig weekend wordt!

Pepper_78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 09:51

Duke schreef:
Recreatief rijdende moeder hierzo!

Ik heb het geluk sinds vorig jaar zo'n clubje te hebben gevormd met een paar dames (we noemen ons: de Blije Buitenrijders). We doen regelmatig een strandrit, Utrechtse Heuvelrugrit en soms de Veluwe.
Maar ik ben altijd in voor nieuwe mensen en nieuwe ritjes. Alleen Vriezenveen is wel uit de richting. Maar je wil dus leuke ritten door het hele land doen. Dan maakt t niet uit natuurlijk.

Het is inderdaad uit de richting, maar goed, als er een leuke Bokker is waar ik eens mee samen zou kunnen rijden met de trailer, dan leuk zelfs! Dus Bokkers uit Twente, mocht het jullie wat lijken .... gezellig!

koevoets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 11:41

Hallo allemaal.
Lijkt mij er leuk om ern maatje te hebben om mee
Buiten te rijden,maar zijn er ook mensen in de omgeving
Oudenbosch,ik rij altijd alleen,en zou het erg leuk vinden
om met meerdere ruiters te rijden ,ik heb geen trailer.
Gr.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:56

Ik ben ook op zoek naar zon groepje. Alleen zit ik op Texel, das ver uit de richting voor jullie zie ik al. Ik heb het eiland hier wel een beetje gezien nu en zou graag eens naar de Schoorlse duinen willen of iets daar in de buurt. Voor mij word het anders wel erg ver rijden, ik ben met mn paardje nog nooit het eiland af geweest.

Pepper_78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 09:20

Siersma schreef:
Ik ben ook op zoek naar zon groepje. Alleen zit ik op Texel, das ver uit de richting voor jullie zie ik al. Ik heb het eiland hier wel een beetje gezien nu en zou graag eens naar de Schoorlse duinen willen of iets daar in de buurt. Voor mij word het anders wel erg ver rijden, ik ben met mn paardje nog nooit het eiland af geweest.

Nou, dan leuke bokkers zoeken en daarmee een cluppie vormen! Net zoals ik, hihi. Leuk hoor.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:08

Pepper: Daarom had ik ook gereageerd ;)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:13

Hoi, ik woon in enter, dus das aardig dichtbij. Mijn pony wil niet zo goed alleen naar buiten en heb geen vervoer voor hem. Ben wel op zoek naar een rijmaatje maar zit een beetje vast hier. Als je eventueel een tweepaards trailer hebt en mij op wil halen zouden we wel eens een ritje kunnen maken.

Pepper_78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 18:41

Koekeroekus schreef:
Hoi, ik woon in enter, dus das aardig dichtbij. Mijn pony wil niet zo goed alleen naar buiten en heb geen vervoer voor hem. Ben wel op zoek naar een rijmaatje maar zit een beetje vast hier. Als je eventueel een tweepaards trailer hebt en mij op wil halen zouden we wel eens een ritje kunnen maken.

Heb helaas zelf ook geen trailer, haha. Jammer ...

EJMx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 16:53

Hoi!

Mijn paard staat in ambt-delden en we rijden veel buiten. Lijkt me leuk om een groepje te gaan vormen om te kunnen buitenrijden. Rij nu voornamelijk bij ons in de omgeving maar ook wel eens met de trailer op pad richting Holten/Veluwe. Ik zou graag nog eens met haar naar het strand willen.
Hoe is het rijden in de omgeving Vriezenveen?

Groetjes Esmee

Pepper_78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 17:28

EJMx schreef:
Hoi!

Mijn paard staat in ambt-delden en we rijden veel buiten. Lijkt me leuk om een groepje te gaan vormen om te kunnen buitenrijden. Rij nu voornamelijk bij ons in de omgeving maar ook wel eens met de trailer op pad richting Holten/Veluwe. Ik zou graag nog eens met haar naar het strand willen.
Hoe is het rijden in de omgeving Vriezenveen?

Groetjes Esmee

Ik kan hier prima buitenrijden. Woon nabij een natuurgebied en een ritje van 1,5 uur is zo gemaakt. Maar het is wel veel hetzelfde, dus vandaar dat het ook wel eens lekker is wat anders te zien en te doen. Leuk! Holterberg of Lemelerberg is volgens mij ook hartstikke mooi en de Veluwe natuurlijk helemaal.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 13:29

Jammer dat ook ik erg ver weg woon...

Pepper_78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 06:22

Zoek schreef:

Inderdaad ..... maar mocht je toch spontaan eens deze kant op komen, de koffie staat klaar ... of thee, wat je maar lekker vindt, hihi

femkeonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 06:25

nou, mij lijkt het heel leuk, maar wat zijn de prijzen en is het met uw paarden of met mijn eigen? /3

Pepper_78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 08:20

femkeonneke schreef:
nou, mij lijkt het heel leuk, maar wat zijn de prijzen en is het met uw paarden of met mijn eigen? /3

Het is de bedoeling gewoon een leuk groepje te vormen die met hun eigen pony's / paarden eens lekker samen buitenritten maken. Niet via een vereniging o.i.d., dus hoeft niets te kosten.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 08:23

mocht er iemand omgeving eindhoven limburg o.i.d. willen gaan, ga ik graag mee, trailer kan ik wel huren 1 1,5 prds.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 08:51

Pepper_78 schreef:
Zoek schreef:

Inderdaad ..... maar mocht je toch spontaan eens deze kant op komen, de koffie staat klaar ... of thee, wat je maar lekker vindt, hihi

Super dat hou ik in gedachten, bedankt!

Pepper_78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 18:49

Bokkers uit Twente !! Misschien nog eens zin om in de laatste mooie weken van september en oktober een leuke rit te maken?

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 18:51

Leuk !

Pepper_78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 18:56

Koekeroekus schreef:
Leuk !

Haha! Nou, super. Maar ff contact houden dan? Ik weet niet of je in de gelegenheid bent tot reizen met je paard / pony, wellicht dan eens iets leuks opzoeken?

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:08

Ik kan misschien wel wat regelen kijken tegen die tijd wel ff, me pony loopt ook niet helemaal super dus weet niet of het dan al over is