Te paard vanaf Kijkduin naar Scheveningen: haalbaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emita

Te paard vanaf Kijkduin naar Scheveningen: haalbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 17:31

Aangezien mijn paard in kijkduin staat vroeg ik me af of het mogelijk is om via het strand heen en weer naar scheveningen te gaan. Hoeveel kilometer is het ongeveer via het strand? Op google maps kan je alleen zien hoeveel het via de weg is maar dat geeft een vertekend beeld aangezien er dan allemaal kronkelweggetjes genomen worden.. Ook vraag ik me af hoe lang je er ongeveer over doet om heen- en terug te rijden (te paard natuurlijk). Het lijkt me leuk om zo mijn collega's een keer te verrassen met 'onverwachts bezoek te paard' :+ Nadeel is natuurlijk wel dat we tot 1 oktober pas vanaf 19.00 het strand op mogen en het voor 22.00 alweer bijna donker is. Dat betekent dus dat we er maximaal 3 uur over mogen doen (heen en terug), of wachten tot na 1 oktober maar dan sta ik ergens anders met mijn paard :D Dus: is er hier iemand die dit wel eens heeft gedaan? Zo ja: hoe lang heb je erover gedaan?

Utixo

Re: Te paard vanaf Kijkduin naar Scheveningen: haalbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:34

Gewoon bij Kijkduin het Westduinpark inrijden. Als je dat neemt ben je er zo, en zit je ook niet aan een tijdslimiet. Over het strand is vlugger, maar vanuit Monster ben je in anderhalf uur wel in Scheveningen. Dus vanuit Kijkduin ben je er helemaal binnen no time.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 17:37

Okee, en dat westduinpark loopt dan over in scheveningen ofzo? Ik ben niet heel erg bekend in deze omgeving, ondanks dat ik er al 3 jaar woon :+

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:39

Weet niet precies waar het eindigt, maar in de buurt iig. Ff google maps op Westduinpark loslaten. In ieder geval ga je achter het Atlantishotel het park in, maar als je dat ook niet wist moet je je in een hoekje gaan zitten schamen.