Strand ouddorp, Rockanje, Oostvoorne?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Leetje

Strand ouddorp, Rockanje, Oostvoorne?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 15:57

Ik ben ff aan het zoeken, maar kan het nog niet helemaal vinden, daarom mijn vraag.

Wie kan mijn informatie geven op welk strand je hoelaat mag? Wij zitten in de Hoekse waard, dus Ouddorp of Rockanje/ Oostvoorne is het dichstbij.
Eventueel adressen waar goede ruime parkeergelegenheid is, zodat ik niet met trailer hoef te gaan zoeken O:) ?

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 15:59

Oostvoorne heb je prima parkeerplek, ik ben er laatst nog geweest. (rond half 10)
Ik weet niet de tijden, sorry.
Laatst bijgewerkt door Annabel op 25-07-13 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 15:59

Hellevoetsluis is daar ook heel dichtbij. Groot parkeerterrein , na 19 uur

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 14:52

Ouddorp mag je volgens mij na 19 uur het strand op, de 1e parkeerplaats heb je al genoeg ruimte om te parkeren.

butengeweun

Re: Strand ouddorp, Rockanje, Oostvoorne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 15:00

Rockanje mag de gehele dag op als je via het ruiterpad gaat en dan rechtsaf richting oostvoorne. Je kan er ook bij oostvoorne op dan geldt hetzelfde alleen richting rockanje.

Bij hellevoetsluis mag je er wel heel de dag op via ruiterpad is wel drukker maar kan je geen rondje i.v.m. badstrand waar je pas na 7 uur op mag.

hou er wel rekening mee ga je op een drukke zomerdag dan is het overal druk je paard moet er wel tegen kunnen dus hou het veilig voor zowel jezelf als andere strandgebruikers

Hier een klein plaadje van rockanje met parkeermogelijkheden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto650-W7MNL4KV.jpg

Veel plezier op het strand