Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

friesiszwart schreef:Ik ben net terug van een vakantie in Wateren (ca 5 km van Diever vandaan). De omgeving is echt een aanrader. Komende oktober ga ik weer, dan voor een lang weekend. Als je wilt kun je mee?
Ziviaantje schreef:friesiszwart schreef:Ik ben net terug van een vakantie in Wateren (ca 5 km van Diever vandaan). De omgeving is echt een aanrader. Komende oktober ga ik weer, dan voor een lang weekend. Als je wilt kun je mee?
Oooo, waar in Wateren? Ik ga minimaal 1 x per jaar naar een vakantiehuisje op de Boterpol.... héééélijk!!
friesiszwart schreef:De Alberthoeve. Echt super, komende oktober en april inmiddels al weer geboekt.
Echt tot rust komen daar in een heerlijke omgeving.
We moeten zelfs ons huisvuil bij de Albertahoeve gooien
Ik ga er waarschijnlijk oktober of november weer naartoe. Zonder paard helaas, want ik heb geen trailer / auto die trailer kan trekken
Ziviaantje schreef:friesiszwart schreef:De Alberthoeve. Echt super, komende oktober en april inmiddels al weer geboekt.
Echt tot rust komen daar in een heerlijke omgeving.
Dat is tegenover waar het vakantiehuisje is waar ik altijd heen gaWe moeten zelfs ons huisvuil bij de Albertahoeve gooien
Ik ga er waarschijnlijk oktober of november weer naartoe. Zonder paard helaas, want ik heb geen trailer / auto die trailer kan trekken
Een min puntje, mijn billetjes die een dressuurzadel gewend zijn, vonden de laatste rit niet zo'n pretje meer