Ik ga van 14-19 juli op jeugdkamp bij domaine du menil in de ardennen.
Heeft een van jullie hier ervaring mee of gaan jullie ook dit jaar?
Lat het maar weten

X V
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sushilla88 schreef:Wat leuk! Ik ben er ook (kom daar al zo'n 10 jaar), maar dan als leiding. Ik ga aankomende zaterdag al!
De reden dat er met langere teugels gereden wordt is dat je het wel comfortabel voor jezelf en het paard moet maken. Overigens moet je natuurlijk wel opletten dat het paard niet struikelt. Maar dat wordt allemaal nog uitgelegd.
Overigens zijn alle paarden hartstikke leuk en braaf!
Hoe lang blijf je daar? Misschien kom ik je nog wel tegen haha 
WWViv schreef:Ja idd iedereen heeft een andere smaakIk voond Cisco op de foto's supermooi, weet jij of die een beetje leuk is?
Haha oke wilde ik ff weten, maar is wel beter voor de paarden zo
Dus heeft geen zin om nu al een oordeel te hebben, hihi zij maken daar de indelingen, en 99 van de 100 keer zijn die super goed ingedeeld!! 1234 schreef:WWViv schreef:Ja idd iedereen heeft een andere smaakIk voond Cisco op de foto's supermooi, weet jij of die een beetje leuk is?
Haha oke wilde ik ff weten, maar is wel beter voor de paarden zo
Ik weet niet meer precies hoe cisco was (is al geloof ik 3 jaar terug dat ik er was), maar naar wat ik herinner vonden ze die niet super leuk maar weet niet precies meer waarom. Maar nogmaals, iedereen vindt wat anders leukDus heeft geen zin om nu al een oordeel te hebben, hihi zij maken daar de indelingen, en 99 van de 100 keer zijn die super goed ingedeeld!!