Kampeerweekend 6,7,8 sept Vereniging vrijtijds ruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maria100

Kampeerweekend 6,7,8 sept Vereniging vrijtijds ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 18:48

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:39

Ja, daar gaan ook andere mensen naar toe }:) }:)

Oh en zelfs voor degenen die geen kampeerspullen hebben hebben we (beperkt) oplossingen. Je kunt ook een caravan of blokhut bespreken, maar dat aantal is gelimiteerd.

Maria100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 11:42

Ikke, ik heb nou twee mails verstuurd over het huren van een blokhut, helaas nog niets gehoord. Ben jij van de organiszatie NNVR of de camping? Je lijkt iig op de hoogte te zijn. Zo ja kun jij me misschien helpen? Ik heb accommodatie voor 3 personen nodig, en een kleine hondje.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:16

Nee, helaas, zover reikt mijn invloed niet. Ik weet het een en ander van dat weekend omdat ik de organisatoren ken, maar ik ben niet van alle details op de hoogte.
Beste tip is gewoon in de telefoon klimmen en kijken wat er te regelen valt.

Overigens is het wel mogelijk om te kamperen zonder eigen spullen; er zijn enkele deelnemers die meer kampeerspullen hebben en dat beschikbaar hebben voor anderen, waaronder ik.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 17:21

Ik heb begrepen dat de blokhutten al verhuurd zijn.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:52

Waratje schreef:
Ik heb begrepen dat de blokhutten al verhuurd zijn.

Ik wacht rustig op de "malloot" die gewoon de boerderij afhuurt _O- dat zou wel een bak zijn.............
Maar er zijn ook nog caravans voor de verhuur. Wellicht is daar plek. gezien wat ik van enkele anderen heb gehoord over plannen, is je eigen fantasie zo ongeveer de enige beperking.

neapolitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:38

Ik ben een van de organisators :) we hebben speciaal Een apart veld voor de nvvr tenten, campers en caravans dat is wel wat gezelliger. We gaan niet over de blokhutten vlgs mij zijn die ook al verhuurd door andere mensen.het weekend is al behoorlijk vol we hebben een max van ongeveer 20 personen. Ik hoop dat toch nog wilt komen ondanks dat er geen blokhutten meer zijn :j

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:23

neapolitano schreef:
Ik ben een van de organisators :) we hebben speciaal Een apart veld voor de nvvr tenten, campers en caravans dat is wel wat gezelliger. We gaan niet over de blokhutten vlgs mij zijn die ook al verhuurd door andere mensen.het weekend is al behoorlijk vol we hebben een max van ongeveer 20 personen. Ik hoop dat toch nog wilt komen ondanks dat er geen blokhutten meer zijn :j

Oh? ik had begrepen dat er niet echt een max was.
Hopelijk ben ik dan nog wel op tijd. Inschrijving was even blijven hangen. Er zijn wat mensen die gebruik willen maken van onze accomodatie.