Hoi, ik wil deze zomer (ergens in het hoogseizoen) met man en 2 paarden een lang weekend naar de Veluwe om daar wat ruiterroutes te gaan rijden. We willen dan graag ergens overnachten en onze paarden ergens in de buurt stallen of weiden. Hoeft overigens niet persé op de Veluwe te zijn, mag ook elders in Nederland op een mooi plekje.
Ik zoek geen luxe accomodatie, slaapplaatsen met eventueel ontbijt is voldoende. Paarden hoeven niet noodzakelijk op stal (staan nu ook 24/7 buiten) maar kan eventueel wel. Moet vooral betaalbaar blijven en toch gezellig zijn.
Wie heeft er leuke tips, goede ervaringen met bepaalde slaapplaatsen/stallingen etcetera? Ik hoor het graag!
Ik ben 2 jaar geleden op het Caitwickerzand geweest (www.caitwickerzand.nl) Hier kun je kiezen voor trekkerhutten of een bungalow, er is een broodjesservice maar verder moet je je ontbijt zelf regelen. Er zijn geen stallen voor de paarden, maar wel genoeg weides. Voordeel is dat je direct vanaf het terrein de ruiterroute op kunt.
ik ben met mn paard op vakantie park samoza geweest. we zaten in een chalet. je moet alleen wel zelf je eten en drinken dus verzorgen . op dat park zit ook een manege.