Dagkaart Lage Vuursche

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dianebekkers

Dagkaart Lage Vuursche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 12:58

Kan iemand mij vertellen waar ik een dagkaart kan kopen voor de Lage Vuursche?
En kan dit alleen op vertoon van je ruiterbewijs?

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:07

Dianebekkers schreef:
Kan iemand mij vertellen waar ik een dagkaart kan kopen voor de Lage Vuursche?
En kan dit alleen op vertoon van je ruiterbewijs?

Bij http://www.gnr.nl kun je kaarten aanvragen

Dagpas
Voor incidenteel gebruik van de ruiterpaden kunt u bij het Goois Natuurreservaat een dagpas (€6,- excl. portokosten) aanschaffen (het weekend wordt beschouwd als één dag).

Ruiter- of Koetsierspas aanvragen
Om een Ruiter- of Koetsierspas in uw bezit te krijgen dient u het verschuldigde bedrag (€ 41,50 ruiterpas / € 79,- Koetsierspas) over te maken op bankrekening 33.00.33.999 onder vermelding van uw naam, adres en soort pas. Als u voor de eerste keer een pas aanvraagt dient u tevens een kopie van een geldig legitimatiebewijs en een kopie van een geldig ruiter- of koetsiersbewijs op te sturen naar:

Goois Natuurreservaat
Postbus 1001
1200 BA Hilversum.

Edit iets toegevoegd

Sandrina

Re: Dagkaart Lage Vuursche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 08:49

Ga je als ruiter of als menner? In het laatste geval heb je een probleem als je bij Goois Natuur Reservaat wil rijden; Er moet behalve het dagbedrag ook nog borg voor de sleutel van de hekken worden overgemaakt! Ga je door omstandigheden niet op die ene dag dan ben je dat geld kwijt en mag je weer opnieuw aanvragen.Dat hebben ze slim gedaan! Dat heet ontmoedigingsbeleid !

Maar waarom ga je op die paden rijden? Er zijn in Lage Vuursche heel veel mooie paden waar je zonder vergunning kunt rijden. Die worden beheerd voor StaatsBosBeheer.

Dianebekkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 12:31

Sandrina schreef:
Ga je als ruiter of als menner? In het laatste geval heb je een probleem als je bij Goois Natuur Reservaat wil rijden; Er moet behalve het dagbedrag ook nog borg voor de sleutel van de hekken worden overgemaakt! Ga je door omstandigheden niet op die ene dag dan ben je dat geld kwijt en mag je weer opnieuw aanvragen.Dat hebben ze slim gedaan! Dat heet ontmoedigingsbeleid !

Maar waarom ga je op die paden rijden? Er zijn in Lage Vuursche heel veel mooie paden waar je zonder vergunning kunt rijden. Die worden beheerd voor StaatsBosBeheer.

Dat is voor de menners inderdaad lekker bijdehand geregeld! Ik ga gelukkig als ruiter :)
Kun je mij zeggen waar je precies zonder vergunning kunt rijden?

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 14:16

Citaat:
Kun je mij zeggen waar je precies zonder vergunning kunt rijden?[/

Pfft nou eigenlijk overal waar niet staat dat je een vergunning nodig hebt ...... Lekker duidelijk hè?
Ik zal de kaart er even bij pakken.......
Je parkeert op de Zwarte Weg (eind vd Stulpselaan) Bij Hertogskuil kan je vrij rijden.
In Lage Vuursche zelf en Rond het Pluismeertje. Koop een kaart van SBB en je kunt je oriiënteren. Op de kaart staan klien rode balletjes; Dat zijn vrije wegen.
Succes!