Strandrit, waar kan dit nu nog?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Caitlinnn

Strandrit, waar kan dit nu nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-13 09:34

Hallo bokkers,

Volgende week zaterdag *(22 juni) wilden wij samen met een aantal mensen van stal op strandrit gaan.
Ik heb in februari een fotoshoot gehad als fotograaf in Ouddorp en ik vond dat strand erg mooi en goed qua parkeergelegenheid.
Echter hoorde ik gisteren dat je dat strand niet meer op mag met paarden tussen 7:00 in de ochtend en 19:00 in de avond.
We moeten best een stuk rijden met de trailer dus ná zeven uur gaan is helaas geen optie voor ons.

Weten jullie misschien een strand waar je nu nog wel op mag overdags?
Het lieft zonder paaltjes zodat je wel kunt crossen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
We komen uit leerdam/heukelum (dit ligt bij Gorinchem en Vianen) eventueel postcode '4161'

Juulxx

Re: Strandrit, waar kan dit nu nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 09:38

je hebt in noordwijk aan zee nog de mogelijkheid om overdag op het strand te gaan.. dit is alleen niet voor de boulevaar maar ernaast en dan kan je rijden tot aan ?? weet niet hoever..:P

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-13 09:42

Juulxx schreef:
je hebt in noordwijk aan zee nog de mogelijkheid om overdag op het strand te gaan.. dit is alleen niet voor de boulevaar maar ernaast en dan kan je rijden tot aan ?? weet niet hoever..:P

Oke bedankt! :)
Volgens mij ben ik daar vorige keer geweest.
Maardaar kan je dus ook nog wel een mooi stukje rijden?
Weet je toevallig ook waar je kan parkeren etc?

moos1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 09:49

Je zou manege Bakker in noordwijkerhout even kunnen bellen of je de wagen daar neer mag zetten, mochten wij vd week ook. Dan rij je eerst een stukje door bos en duin en dan strand.

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 09:50

Klopt daar mag je vaak je trailer wel neerzetten voor een dagje

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-13 09:50

moos1984 schreef:
Je zou manege Bakker in noordwijkerhout even kunnen bellen of je de wagen daar neer mag zetten, mochten wij vd week ook. Dan rij je eerst een stukje door bos en duin en dan strand.

Ja daar hebben wij vorige keer ook gestaan idd :)
Echter vond ik dat duin stuk best wel lang.. maar dat is niet anders dan idd.

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 09:53

haha dan ben je denk niet helemaal goed gereden:P XD

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 09:53

Wacht tot het na-seizoen, dan heb je dat probleem niet meer.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:22

als je bij manege Bakker het duin in gaat, je gaat naar links en dan de eerste rechts ben je met een minuut of 10 al op strand

eline3321

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:23

Je kan bij hellevoetsluis erop en een uur heen en een uur terug over het strand rijden. Onderweg kom je langs rockanje, daar loopt een ruiterpad, helaas niet rond maar wel de moeite waard om heen en terug te nemen. Aan het einde van het strand ben je bij Oostvoorne, ook daar loopt weer een ruiterpad en kom je uit bij bezoekerscentrum Tenellaplas.

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:25

Ik volg even, want wij willen van de zomer eigenlijk heel graag een dagje strand doen met de paardjes omdat er hier in de bossen dan zoveel stomme insecten zitten.

PeterK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 09:55

In Burgh Haamstede mag je de hele dag over het strand. Alleen de eerste 1,5 kilometer bij Westenschouwen mag je alleen voor 10 en na 19 uur. Er blijft dan nog zo'n 15 km strand over waar je de hele dag over kunt rijden, te bereiken via het bos of via de overgang bij de vuurtoren.
Kaartje vind je hier http://www.paardenhotelburgh.nl/vakantie/omgeving/

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:00

In Wijk aan Zee kun je ook het hele jaar het strand op. Het wordt dar gedoogd, mits je rekening houdt met de overige strandgasten. Er zijn op de opgang maar 2 strandtenten (en dus mensen) en als je daar voorbij bent, heb je het hele strand voor jezelf. Heel mooi en super breed strand. Lekker de ruimte. En wat zo fijn is daar, dat de branding ook heel geleidelijk afloopt. Je kunt dus lekker door het water rijden zonder dat je ineens een heel stuk naar beneden zakt. In Zandvoort/IJmuiden heb je dit nl. wel.