Pony's huren in Zweden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Pony's huren in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:51

Hoihoi,

Ik weet niet of dit goed staat, maar ik heb een vraagje (wat waarschijnlijk al te raden was :+)

Wij hebben een huis in Zweden waar we elke vakantie zijn, en daar zit heel veel land omheen. We hebben zelf een weide, en ik wil hier later zelf iets opstarten met paarden.

Nou was mijn vraag: Weet iemand of je in de omgeving van Karlstad/Molkom shetlandpony's kan huren? Ze zouden dan zo ongeveer 6 weken bij ons huis moeten komen staan. Ik vind het gewoon ongelofelijk leuk om de pony's te verzorgen, rijden is geeneens noodzakelijk.

We hebben dit vorige jaren al met paarden gedaan, wat ook erg goed uitpakte. Helaas is daar dit jaar geen geld voor (maar als het voor weinig zou kunnen, zouden paarden ook goed zijn).

Wie weet er een stal/eigenaar die pony's verhuurd?

Daenerys

Re: Pony's huren in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:53

Ik denk dat je dat beter in Zweden uit kunt zoeken, in plaats van op een Nederlands forum..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:56

Daenerys schreef:
Ik denk dat je dat beter in Zweden uit kunt zoeken, in plaats van op een Nederlands forum..

Dit zou inderdaad waar kunnen zijn, maar ik heb het vorige jaren ook op bokt uitgezocht, en elk jaar succes! :)

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:01

Ah ok! In dat geval hoop ik dat het dit jaar weer lukt :D

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:06

Resistance schreef:
Daenerys schreef:

Dit zou inderdaad waar kunnen zijn, maar ik heb het vorige jaren ook op bokt uitgezocht, en elk jaar succes! :)

Er zijn wel aardig wat Bokkers die in Zweden wonen volgens mij. Maar er zijn er sowieso zat die van het land houden (ik ook).

Ik kom zelf vaak in een ander deel van Zweden, kan je dus niet helpen.