Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_xrose schreef:Ja ik dacht dat dus ook al, zodat je niet aan de teugels hoeft te trekken en het paard z'n hoofd makkelijker boven water kan houden ook of niet soms? En mag je, je helemaal niet aan de teugels vasthouden als je zwemt en moet je, je dan aan dat touw vasthouden of mag het wel als je voorzichtig bent?
Maar ik mag me dus eigenlijk niet aan de teugels vasthouden en moet me dus aan de manen en het touw vasthouden? Want ik zie op die filmpjes wel mensen die zich aan de teugels vasthouden maar mij lijkt het dat je dan het hoofd in de weg zit. _xrose schreef:Dat wordt nog leuk! Ik ga er waarschijnlijk wel afglijden. HahaMaar ik mag me dus eigenlijk niet aan de teugels vasthouden en moet me dus aan de manen en het touw vasthouden? Want ik zie op die filmpjes wel mensen die zich aan de teugels vasthouden maar mij lijkt het dat je dan het hoofd in de weg zit.
Mootje68 schreef:_xrose schreef:Nee daarom vroeg ik het ook nog even voor de zekerheid. Wil ze namelijk niet in de weg zitten, zwemmen is namelijk al zwaar. We zullen zien hoe ik het volhoud zondag, haha. Als het maar leuk is.
Het word zondag heerlijk weer dus veel plezier !
Was ook lekker weer! Het was echt heel leuk en het zonder zadel rijden ging ook lekker. Snel weer op een buitenrit!