Ik weet het, ben mooi op tijd met dit topic, maar door het mooie weer nu heb ik zoooooo`n zin om te gaan.. Dus dan maar een beetje voorpret d.m.v. een topic

Topic van vorig jaar: [BRT] Een week trekken met huifkar door drenthe, volg ons hier..
Foto`s van vorig jaar: [ITP] Fotoverslag van onze paardenvakantie door Drenthe
Opknaptopic van de kar waar we dit jaar mee gaan: [AR-ITP] Hobbyproject... Huifkar opknapper gekocht
Dit jaar dus een grotere kar, minder mensen/paarden, en iets andere route. We zijn nog op zoek naar overnachtingsplekken, dus tips zijn altijd welkom!
Voor de wagen komt weer mijn span Katinka & Ciara (nu wel meteen op ijzers

Wat wordt de route?
Zo 11 Aug. Dag 1: Van hier (Ees), naar het hoefijzer in Zwiggelte.
Vorig jaar ook gereden, en goed bevallen (op een klein stukje na, iets met een dikke kuil

Ma 12 Aug. Dag 2: Van Zwiggelte, via Terhorserzand , naar Dwingeloo.
Dit is een iets langere rit, we zoeken nog een overnachtingsplek, liefst in de buurt van Lhee of Lheebroek, de rit is dan iets korter. Wendy gaan bellen met D' Oosteresch, hopelijk hebben die een plekje voor ons..
Di 13 Aug. Dag 3:
Van Dwingeloo naar Wateren.
Route nog niet gepland, maar gezien de afstand zal het wel de langste rit zijn die we rijden. Waarschijnlijk overnachten bij de Alberthoeve.
Woe 14 Aug. Dag 4:
Rondje drents friesche woud.
Als we de zadels mee nemen, of laten brengen, kunnen we dit ook onder het zadel doen..

Do 15 Aug. Dag 5:
Van Wateren naar Dwingeloo.
Afhankelijk van hoe dag 3 ging, dezelfde route terug, of iets anders als dat gaat qua afstand.
Vrij. 16 Aug. Dag 6:
Van Dwingeloo naar Zwiggelte
Net als dag 5, hangt de route een beetje af van hoe de rit heen beviel..
Za 17 Aug. Dag 7:
Van Zwiggelte naar huis (Ees)
Via het bos zijn diverse routes mogelijk, plannen we ter plekke denk ik..
Ohh heb zo`n zin