Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ympi schreef:Ik vind toch ook dat politie harder mag optreden, rijden zonder cap mag bv. niet op de openbare weg, of zou niet moeten mogen, als je op een motor zit zonder helm word je ook staande gehouden...
Telefoneren op het paard vind ik dat ze ook gelijk mogen bestraffen als dat ze dat in de auto doen. En zo nog een aantal zaken. Eerlijk is eerlijk...
lot189 schreef:jaa je kunt em krijgen die bekeuring,
maar ik kan jullie garanderen als jij 40 km ph gaat war je 30 mag, geen politie die je aanspreekt!
Brainless schreef:Ympi schreef:Ik vind toch ook dat politie harder mag optreden, rijden zonder cap mag bv. niet op de openbare weg, of zou niet moeten mogen, als je op een motor zit zonder helm word je ook staande gehouden...
Telefoneren op het paard vind ik dat ze ook gelijk mogen bestraffen als dat ze dat in de auto doen. En zo nog een aantal zaken. Eerlijk is eerlijk...
Op een fiets hoef je ook geen helm op, zo ook niet op een snorscooter.
Brainless schreef:lot189 schreef:jaa je kunt em krijgen die bekeuring,
maar ik kan jullie garanderen als jij 40 km ph gaat war je 30 mag, geen politie die je aanspreekt!
Fietsers worden dan ook niet aangehouden?
Terwijl ook zij zich aan de maximum snelheid moeten houden.
edit:
En meer dan 30 op je paard is wel redelijk hard hoor!
mijn km teller liegt dan niet! Brainless schreef:Ympi schreef:Ik vind toch ook dat politie harder mag optreden, rijden zonder cap mag bv. niet op de openbare weg, of zou niet moeten mogen, als je op een motor zit zonder helm word je ook staande gehouden...
Op een fiets hoef je ook geen helm op, zo ook niet op een snorscooter.
Je fiets zal nooit uit zichzelf versnellen of verschieten
lot189 schreef:Brainless schreef:Fietsers worden dan ook niet aangehouden?
Terwijl ook zij zich aan de maximum snelheid moeten houden.
edit:
En meer dan 30 op je paard is wel redelijk hard hoor!
mijn arabieren tikken de 30 met gemak aanmijn km teller liegt dan niet!
Brainless schreef:Dan hoor je niet op de weg thuis!
Gevaarlijk rijgedrag mag van mij best bekeurd worden, maar dat geldt voor alle verkeersdeelnemers.
Ook voor fietsers en scooters.