ik ben op zoek naar mensen die vlakbij de Rucphense Heide wonen, tussen Rucphen en Schijf.
laat ik het even uitleggen:
onze paarden staan gestals omgeving Zundert/Meer, en we zouden graag te paard naar de Rucphense Heide willen.
aangezien het ongeveer 16km is heen is dit een hele toer om dan ook nog daar te rijden EN weer terug te komen.
dus nu was de gedachte dat er misschien iemand een weide of een paddock voor onze paarden 2 nachten wilde openstellen.
dan kunnen we op dag 1 van onze stal naar de weide rijden, paarden kunnen overnachten en uitrusten, wij kunnen thuis slapen
dag 2 een dagtocht maken met picknick op de Rucphense Heide, terug naar de weide om uit te rusten, wij slapen thuis
dag 3 terug van de weide naar onze stal rijden.
zo hebben we toch een soort ruitervakantie gevoel zonder de paarden al te veel te moeten vermoeien, kunnen we zelf ook gewoon thuis blijven voor de overige dieren (paarden en honden) en leren we weer eens wat nieuwe routes kennen.
dus ben jij of ken jij mensen die hier wel voor open zouden staan? laat het me dan weten.
de paarden vereisen voor jullie dan geen verdere zorgen, bij voeren zullen we zelf doen met eigen hooi, of als ze op de weide staan is dit ook voldoende. evt vergoedingen zouden besproken kunnen worden.
alvast heel erg bedankt voor het lezen en meedenken!