Enjoy The Ride buitenrit!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BlijeRuiter

Enjoy The Ride buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-13 10:17

Hoi Bokkers,
De eigenaresse van mijn verzorgpony vroeg of ik hieraan mee wilden doen, en natuurlijk ga ik ook meedoen! *D

Even ter info :
18 Mei 2013.
Startplek Hcn.
09.00 uur vertrektijd.
Nou heb ik al op de site gekeken, maar deze beantwoord niet mijn vragen:

Hoeveel kost 't?
- Ik ben lid van de manege! Geen lid van KNHS
- Heb een geldig FNRS paspoort.

Waar eindig je?
-Ik ga er vanuit dat je weer eindigt op hcn, ( beginplek ) maar voor de zekerheid!

Is er begeleiding aanwezig?
-Bij 't weggaan
- Wordt er nog wat uitgelegd
- En tijdens de buitenrit.

Dankjewel! _/-\o_

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 14:06

Als jij een geldig FNRS paspoort hebt, ben je automatisch lid van de KNHS. http://www.enjoytheride.nl/ritten/enjoy ... hout-route . Bij deze link staan de kosten en er staat ook een link naar de route op. Die zal vast weer terugkomen op dat terrein. Bij het weggaan zal er begeleiding zijn, uitleg is er ook van te voren als je je aanmeldt, normaal zijn de ritten zelf niet onder begleiding. Misschien kan je aangeven bij de inschrijving dat je graag met iemand anders start.

BlijeRuiter

Re: Enjoy The Ride buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-13 18:29

@Jet Bedankt!

Ik ben met nog 3 andere meiden, dus tijdens de ritten hoeft begeleiding niet..
Staan er op sommige punten wel mensen als 'begeleiding'? ( gewoon nieuwsgierigheid hoor!)

BlijeRuiter

Re: Enjoy The Ride buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-13 18:29

Oooh & nog een vraag:
Wat bedoelen ze met verzegeld worden?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:44

Ik denk dat er bij "gevaarlijke oversteken" mensen van de organisatie staan om dat te begeleiden. Misschien zijn er bij het rustpunt nog een paar begeleiders, mooi dat je al met een paar anderen start, dat is wel zo gezellig. Meestal staat de route goed aangegeven met speciale bordjes, soms met lintjes. Rood is dan rechts, wit is dan links en geel is de bevestiging dat je op de goede weg zit.
Wat ze met verzegeld bedoelen weet ik niet, ik heb het niet gelezen in dat stukje. Misschien bedoelen ze vergezeld, dat is wel een bekende tikfout. Anders kan je misschien even de hele zin hier neerzetten, dan snap ik het misschien wel.
Veel plezier in elk geval, het is zo heerlijk rijden met een route die uitgezet is vind ik.