In juni gaan wij met de paarden een week op vakantie naar Lunteren. Uiteraard willen we graag lange wandelingen maken met de paarden. Nu had ik op de website van Enjoy the ride de route Lunteren gevonden dus het leek me ideaal om die eens te rijden. Het enige probleem is jammer genoeg dat ik steeds een foutmelding krijg als ik de route wil inladen op mij gps (Garmin Forerunner 305). Hij zegt steeds: kan het volgende bestand niet openen. Bestand: Lunteren.gpx
Ik ben jammer genoeg niet echt technisch aangelegd, dus ik heb géén idee hoe ik het kan oplossen. Vandaar de vraag, wie heeft de gouden tip en weet hoe ik het bestand wel kan opladen?
Daarnaast zou ik ook graag het kaartje met de route afdrukken, maar dat lukt me enkel in het klein... Je ziet er de wegen helemaal niet op
Is er een mogelijkheid om het kaartje op de een af andere manier te vergroten en de route iets duidelijker af te drukken?
Ik heb al gemaild naar Enjoy the ride (hele poos geleden) maar kreeg helaas geen antwoord op mijn vragen...
Alvast bedankt!
)
En bij een kantoor zeiden ze dat ze al twee jaar in afwachting waren van een herdruk van een kaart waar ook de ruiterpaden op stonden. Dus als jij enig idee hebt hoe en waar ik een kaart kan bemachtigen, zou ik dat heel graag weten!

) en de route in Lunteren (voor in juni).