Trektocht met de paarden, waar heen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quinty97

Trektocht met de paarden, waar heen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 12:08

Ik wil graag samen met mijn vriendin op onze paarden een trektocht maken met 3 overnachtingen, het liefst op drie verschillende plaatsen. Wel een beetje bij elkaar in de buurt dus het liefst maar 1 of 2 uur rijden, want we willen alles te paard doen. We wonen in Zandvoort, dus het kan alleen in Noord-Holland. Je moet er met je paard heen kunnen, rijdend. Het moeten niet al te dure overnachtingen zijn en met stalling voor de paarden natuurlijk, het zijn 2 fjorden en een kleine arabier dus de stalling hoeft niet heel groot te zijn. Het zou eventueel oom bij een plaats 2 nachten en dan nog 1 ergens anders. Heeft iemand iedeeen over ervaringen?

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 16:42

Je zou naar Noordwijkerhout kunnen gaan, ik zie daar bijvoorbeeld een minicamping met manege ernaast. Die regio is wat lastig voor een leuk rondje, je zit al gauw aan een lijn langs de kust voor het aardige rijden.

tamary

Re: Trektocht met de paarden, waar heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 20:36

Als het even kan laat je je paarden tijdens een trektocht 's nachts in paddock/wei. Op stal kunnen ze nog wel eens dikke benen krijgen in deze situatie en die pony stond toen altijd 's nachts op stal.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Trektocht met de paarden, waar heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 20:46

Aaah ik wou al belgisch limburg roepen, dat schijnt echt geweldig te zijn...

Gewoon overnachten bij een boer, jij en je vriendin in het hooi, en de pony's op een mooie wei om even bij te trekken.