Wie kan mij helpen aan routes?
(in een ander topic had ik ook nog gevraagd om stalling/weidegang voor mijn twee ponies. Als iemand mij hier ook nog mee kan helpen? Mag evt. ook wel per PB)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, zeg ik, maar ik ken de bossen goednikkie722 schreef:je kan bij het vvv in putten een kaart halen met ruiter en men routes in het speulder en sprielderbos is een erg duidelijke kaart, staatsbosbeheer heeft een hele mooie kaart van deze bossen, misschien kun je ze mailen? en anders even langs gaan bij stalhouderij van bijnen, hij heeft deze kaarten ook.
verder staan de ruiter en men routes in deze bossen erg goed aangegeven. en zul je niet echt verdwalen, zeg ik, maar ik ken de bossen goed
veel plezier!
Picassox schreef:PB me maar even, woon 2 km van De Hertshoorn af. Ik woon in Nieuw Milligen. Ik ken hier de bossen op m'n duimpje, dus ik kan je zeker helpen aan routes (en een kaartje)! Verder hebben wij stallen en land achter het huis, dus misschien een optie om ze hier te stallen voor die tijd?
(met onder andere de vraag waar je precies woont maar dat weet ik inmiddels, haha).