Reisgenootje paardrijvakantie Frankrijk(+evt een reis winnen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Reisgenootje paardrijvakantie Frankrijk(+evt een reis winnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-13 23:24

Beste medeBokkers!

Afgelopen 2 jaar ben ik op paardrijvakantie geweest bij Domaine Equestre Centaure van Erica (erica87@bokt) en Edwin. Ik heb hier 2x een geweldige week beleefd (zie mijn onderschrift voor het vakantieverslag van afgelopen jaar).

Afbeelding

Dit jaar wil ik graag weer heen om een standplaatsvakantie met 3-daagse trektocht te doen. De week die ik geboekt heb (mijn vakantieweken vanuit werk staan namelijk al vast en daar kan ik niet meer in schuiven), is de week van zaterdag 6 juli tot en met zaterdag 13 juli. Er zijn echter nog geen aanmeldingen en het minimum aantal deelnemers is 3 personen.
Aangezien ik mijn auto geen reis van ruim 800km aan wil doen, ga ik met de trein (met overstap in Parijs). Voor de trein geldt: Je kan vanaf 3 maanden van tevoren boeken en hoe vroeger je boekt, hoe aantrekkelijker de prijzen. Wat het kost om met de auto te gaan, daar heb ik geen idee van.

Zelf ben ik 29 jaar met bijna 3 jaar recente rij-ervaring (als kind ook 3 jaar gereden). Ben niet echt bang aangelegd en ben eigenlijk voor veel in (behalve een sprongetje :=! Maar ben in de 2 weken daar maar 1 boomstammetje tegengekomen en daar kon ook overheen gestapt worden).
In het dagelijks leven ben ik verpleegkundige en behalve paardrijden heb ik als nieuwste hobby hardlopen.

Lijkt het jou leuk om mee te gaan en:
- Een fantastische week te beleven
- Te mogen rijden op geweldige paarden
- Kennis te mogen maken met zeer hartelijke mensen
- Te mogen genieten van de overheerlijke kookkunsten van Erica
- Te mogen genieten van prachtige natuur
- Ben je niet bang aangelegd?

Dan hoor ik het graag!

Afbeelding

Kijk voor meer informatie mbt de reis en de prijzen op www.paardrijvakantie.com

Daarnaast is er vanaf maandag 1 april tot 1 juni een leuke actie, namelijk de verloting van een standplaatsvakantie met 2-daagse trektocht. Schrijf je vanaf maandag in op http://www.paardrijvakantie.com/win_een ... kantie.php
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 31-03-13 00:02, in het totaal 5 keer bewerkt

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 23:27

Je kunt een advertentie plaatsen op de markt ;) er is daar een speciaal onderdeel voor.

Alexandra_

Re: Reisgenootje paardrijvakantie Frankrijk(+evt een reis winnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 23:29

Wat kost eht etc, zou je mij willen pben??

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 00:40

Alexandra_ schreef:
Wat kost eht etc, zou je mij willen pben??

heb je een pb gestuurd!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:50

1234 schreef:
Je kunt een advertentie plaatsen op de markt ;) er is daar een speciaal onderdeel voor.

Zie; http://www.bokt.nl/markt/
Daarom hier een slotje.