Stal aan huis Gorinchem?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

alleirbag

Stal aan huis Gorinchem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 18:24

Ik wil graag samen met mijn pony een trektocht maken van Vleuten naar het Drielandenpunt in Vaals. Deze pony loopt aan de hand en is klein van stuk. We zullen voor onze tocht gebruik maken van het Pelgrimspad. Nu ben ik aan het inventariseren waar mijn pony en ik onderweg kunnen overnachten en het lijkt me het allerleukste om te overnachten bij mensen thuis, liefst dus mensen met paarden/stallen aan huis.
Ik wil zelf graag overnachten in een bestaande accomodatie, dus niet in een tent. Voor mijn pony (Shetlander, merrie, 105 cm) is enkel een stukje weiland, stukje zandbak of stalletje voldoende. Ik ben uiteraard bereid een bijdrage te betalen.
Vind je het leuk om mij en mijn pony een nacht te ontvangen, of weet je misschien een goede plek, laat het dan alsjebieft weten.
Ik vertrek Maandag 17 Juni en hoop 1 Juli weer thuis te zijn, dat is dus de periode waar het om draait.
Ik ben op zoek naar een slaapplek omgeving Gorinchem.

alleirbag

Re: Stal aan huis Gorinchem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 11:57

Mag ook een B&B zijn, hoor! Mocht je enig idee hebben, dan hoor ik graag van je!

Revanches

Re: Stal aan huis Gorinchem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:40