Hooiii, ik ga in de zomervakantie naar manege hazelhorst, op ponykamp. Toen ik een filmpje daarvan zag was ik opslag verliefd hihi. (ik zag ook een 'sahara' ofzo, of het was 'savanne' maar dat was dus een soort zandroute, wat stelt dat voor?) maar ik ga een half weekje. Ik vroeg me af of er mensen waren die daar eerder waren geweest en ervaring hadden. Want soms hoor ik dat de begeleiding streng is, en soms dat het superleuk is ect. ect. Dusss, ervaring?
marije1109
Geplaatst: 08-04-13 13:02
Ik ben nu 34 en ben er geweest toen ik een jaar of 15 was, ik herinner het me als de dag van gisteren zo leuk was het. Geniet ervan en misschien kijk jij dan over 20 jaar ook terug op één van de gaafste vakanties van je leven!
Ik ben nu 24 en ben daar toen ik 11-13 jaar was meerdere keren geweest. Het is erg gezellig en de sahara rit die je noemt is heel leuk ( galloperen over een zandheuvel). Geniet ervan zou ik zeggen, ik heb echt genoten!
Een erg leuk en leerzaam kamp! Ben er een aantal jaar achter elkaar geweest, zowel met als zonder eigen paard/pony. In beide gevallen een leuke ervaring!
MyHu
Geplaatst: 16-05-13 21:33
K vond het een superleuke er aring en ga na vorig jaar weer. (PB welke week je gaat!) je doet hele leuke dingen en er zijn leuke paarden. Begelijding is leuk, maar vorig jaar waren er wat minder leuke meiden in de groep.
LisaNonne
Geplaatst: 05-01-16 20:24
Klopt de Sahara, dat is in Ommen. Ik vind het echt een aanrader manege de hazelhorst
Oei dat is voor mij jaaaaren terug. Ben nu 27 en was toen een jaar of 14/15, maar ik had m'n Eigen paard toen meegenomen Was een erg geslaagd ponykamp en een aanrader. Weet natuurlijk niet wat er in die jaren veranderd is maar heb het er toen erg naar mn zin gehad.