een moeilijke!!! wie weet een vakantie plek?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bianca23

een moeilijke!!! wie weet een vakantie plek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 18:49

hoi iedereen,

ik heb een moeilijke voor jullie (denk ik..)
ik heb de taak gekregen om een camping te zoeken waar we heen kunnen in juni, nu is het zo dat mijn zus met haar man en kids ook meegaat en die hebben ook wat verzoekjes.... en mijn verzoek is om me paard mee te nemen, alles bij elkaar veel verzoekjes..... nu is het zwaarder als ik dacht het zoeken ik denk misschien kunnen jullie helpen!!!

wat we zoeken is een camping op de veluwe en dan de kant van eerbeek loenen dieren kootwijk, want de man van me zus werkt in brummen en die gaat gewoon aan het werk.
mijn zus heeft kleine kinderen dus een speeltuintje snackbar en het liefst ook een binnen zwembad zijn dingen die ze er graag bij heeft!
en natuurlijk mijn eis me paard moet mee dus daarbij ook nog stalling voor je paard en graag in het bos!!

wie heeft ideeen??
ervaringen??

alvast bedankt

Alvaron

Re: een moeilijke!!! wie weet een vakantie plek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 21:54

Camping Boszicht in Laag Soeren. Paard kan mee, De Spelerij is vlakbij alleen weet ik niet of Dieren nog een zwembad heeft.

friesiszwart

Re: een moeilijke!!! wie weet een vakantie plek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:26

in kootwijk zit toch een landal park en je paard zou bij de Kamp, "t Hilletje of bij Gert van Hoorn kunnen staan. Op deze locaties kunnen jullie zelf ook terecht.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:24

friesiszwart schreef:
in kootwijk zit toch een landal park en je paard zou bij de Kamp, "t Hilletje of bij Gert van Hoorn kunnen staan. Op deze locaties kunnen jullie zelf ook terecht.

De Kamp en Gert doen geen paarden voor mensen die niet bij hen verblijven. 't Hilletje zou je moeten vragen. Stukkie verderop zit nog een pensionstal die wel wat doet voor gasten, maar ik weet niet meer wie dat regelt.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 00:11

Alvaron schreef:
Camping Boszicht in Laag Soeren. Paard kan mee, De Spelerij is vlakbij alleen weet ik niet of Dieren nog een zwembad heeft.

Inderdaad, top locatie!
Je kunt eventueel ook bij de grote camping er tegenover slapen en je paard bij boszicht zetten.
Op de camping er tegenover heb je zwembad, restaurant, speeltuin enz.
Die heet de jutberg