Ergens dit jaar (als het wat beter weer word) wil ik met al m'n paarden lekker een weekendje of weekje weg. Dat betekend dat we met een groep van zo'n 8/9 personen en evenveel paarden zijn. Omdat ik maar 1 twee paardstrailer kan regelen moet het wel een klein beetje in de buurt zijn aangezien we dus een keer of 4/5 moeten rijden. Ik woon zelf 'sinds kort' in Deurne en een uur rijden enkele reis is echt de max. Daarnaast wil ik graag dat de accomodatie echt dicht bij het bos is aangezien ik twee paarden meeneem die nooit onder de man buiten zijn geweest, de rest is bomproof maar ik ga niet graag hele stukken over de openbare weg.
Hebben jullie tips voor accomodaties? Ook alleen namen van gebieden in de buurt waar je lekker in de natuur kunt rijden zonder dat je al te veel verkeer tegen komt zijn welkom, ben zelf nog niet veel verder geweest als de kleine bosjes rondom het dorp dus alles is welkom!
dop heets del in Kootwijkerbroek binnen je bereik? Van het terrein af is daar meteen het bos in, wel groot hek door (ivm het wild), maar geen wegen om over te steken als je dat niet wil. Ligt ook aan bewegwijzerde ruiterroutes.
Dat is helaas ruim 1,5 uur rijden, dan zit je al ter hoogte van de Veluwe en daar is het niet zo moeilijk om iets leuks te vinden. Toch heel erg bedankt voor je tip, wie weet als we eens met twee paarden weg gaan
50 kilometer is in een uur te doen, dankjewel! Kan je ook vrachtwagens huren voor meerdere paarden? Ik kwam op de bokt markt alleen 2 paards tegen. M'n vader en m'n zus hebben een vrachtwagen rijbewijs dus als je die kan huren is dat zeker een optie.
ja hoor, dat is mogelijk vaak wel incl. chauffeur maar dat is leuker en denk ik haast nog goedkoper dan tig x heen en weer rijden.
ikke
Geplaatst: 19-03-13 14:38
Hier in de buurt zit een ervaren, professionele transporteur die te huur is. Heeft een 8-paards vrachtwagen en in overleg tevens een 10-paards aanhanger. PB even voor details.
Cadeautje23
Geplaatst: 20-03-13 12:51
Volgens mij is dit precies wat je zoekt? Leuk hotel meteen aan de bosrand, goed 60 km bij jou vandaan en ook nog een super aanbieding http://www.coupony.nl/deals/paard-vakantie-fletcher-landhotel-bosrijk N.b. als je langer wilt blijven dan 5 dagen kan je 2 x een 5-daags arrangement combineren tot 1 week.