Hippische Meerdaagse Markelo, wie doet er mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mjoor

Hippische Meerdaagse Markelo, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 14:11

Ieder jaar in het weekend na hemelvaart (10-12 mei) organiseren ze bij ons op de vereniging een hippische meerdaagse.
Dit houd in dat er verspreid over 3 dagen, 3 ritten van ongeveer 25 km worden uitgezet. Het is ook mogelijk om 1 dag mee te rijden. Zelf doe ik al van jongs af aan mee en heb van iedere rit genoten! Het leuke ervan is dat je nu op plekken komt waar je anders niet met de paarden mag komen en je door prachtige bossen kunt rijden. Zowel ruiters als aanspanningen kunnen meerijden en de route wordt soms ook gesplitst voor aanspanningen en voor ruiters. Halverwege de rit is er een rustplaats opgezet waar een broodje, koffie en fris genuttigd kan worden.

De kosten zijn 25 euro voor 3 dagen en 10 euro per dag.
Stalling voor het weekend kan via de organisatie geregeld worden.
Voor meer informatie: http://www.hippischmarkelo.nl/hippisch/

Wie is er allemaal van plan om mee te rijden?

rosantjuh_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 16:09

Ik doe dit jaar ook zeker mee. Alleen nu nog een rijmaatje vinden.. :+

criollo_yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 17:07

Het lijkt me heel leuk om deze meerdaagse ook eens te gaan doen. Gezien de afstand, ruim 100 km, ruim 1,5 uur met de trailer, wil ik dan wel graag daar in de buurt overnachten met mijn criollo. Heeft iemand suggesties? Paard graag weidegang of paddock, hij is niet gewend op stal te staan en voor mezelf b&b, trekkershut, als het maar op loopafstand van mijn paard is.

Mjoor

Re: Hippische Meerdaagse Markelo, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 10:18

Neem even contact op met de organisatie. (infomeerdaagse@hippischmarkelo.nl) Zij hebben allerlei overnachtingsmogelijkheden voor ruiter en paard!

Leuk dat je meerijdt! Ik ga sowieso 1 dag meerijden en misschien nog wel twee ;)

Dees

Re: Hippische Meerdaagse Markelo, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:11

Leuk! Dank voor de tip!