Ik ben sinds kort in het bezit van een mooie Etrex 20 gps en ben er leuk mee aan het spelen/ experimenteren.
Maar ik vind het nog lastig om een goede manier te vinden om de gps fijn en praktisch mee te nemen op mijn paard.
Ik heb een boomloos zadel erop liggen waar wel wat ringen aan zitten maar hier heb ik nog niet echt een handige manier gevonden. Ook vind ik het niet zo'n fijn idee om hem aan mijn paard vast te maken. Mocht het paard er zonder mijn van tussen gaan, kan ik in ieder geval nog met de gps thuis zien te komen
Op dit moment doen ik het zo: Ik heb een koortje aan de onderkant van de gps gemaakt en deze zit om mijn nek, de gps zit ( met het koortje naar beneden) in een keykoord voor een smartfoon ( zo eentje waar een stuk elastiek tussenzit waar je de foon/ gps in stopt) en deze zit met het haakje vast aan mij bodyproterctor. Zit op zich helemaal stabiel en vast, maar ik kan er dus eigenlijk met goed fatsoen niet op kijken. En dat is nu juist wel handig.....
Het liefst zou ik hem op mijn arm hebben zitten, als een soort horloge. Ja ik weet dat ik dan wellicht een horloge model gps had kunnen kopen, maar die heb ik nu niet en ik wil graag een handige oplossing voor deze gps.
Dus mocht er iemand creatieve ideeën hebben, ik hoor/ lees/ zie ze heel erg graag!
Alvast bedankt voor het meedenken!
Had je deze al gezien? eventueel met een strap aan je BP vastmaken?