trektochten in Nederland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

linnxkit

trektochten in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 20:07

Hallo allemaal,

Deze zomer wil ik voor de 2e keer op trektocht gaan ergens in Nederland.
Ik ben zelf 21 jaar en het zou leuk zijn als er mensen mee gaan van mijn eigen leeftijd (18+).
Helaas heb ik zelf geen eigen paard, dus het moet wel mogelijk zijn er 1 te huren.

Afgelopen jaar ben ik op trektocht geweest bij de zingendehuifkar, nu zoek ik weer zo'n soort organisatie, alleen dan met paarden die wél verkeersmak zijn! En het moet niet al teveel kosten.

Wie heeft er nog tips ?

Ik weet dat er al een aantal topics over zijn, maar heb tot nu toe nog niks kunnen vinden.

Alvast bedankt!

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:24

Ik heb toen ik jonger was de Jongerentrektocht (14 t/m 18 jaar) gedaan hier. Was een super leuke week. Paarden zijn hier wel verkeersmak en alles is gewoon netjes geregeld. bij dzhk vond ik het eerlijk gezegt een puinzooi.

Op stal het Reelaer organiseren ze ook een trektocht voor de leeftijd 18 t/m 24. Dat lijkt mij precies wat je zoekt. http://www.reelaer.nl/ponykamp_text.htm ... nTRECtocht

linnxkit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-13 01:21

Naskapower schreef:
Ik heb toen ik jonger was de Jongerentrektocht (14 t/m 18 jaar) gedaan hier. Was een super leuke week. Paarden zijn hier wel verkeersmak en alles is gewoon netjes geregeld. bij dzhk vond ik het eerlijk gezegt een puinzooi.

Op stal het Reelaer organiseren ze ook een trektocht voor de leeftijd 18 t/m 24. Dat lijkt mij precies wat je zoekt. http://www.reelaer.nl/ponykamp_text.htm ... nTRECtocht

Bedankt voor je berichtje! :)
Ik heb de site van stal 't reealer al een keer bekeken en zoiets zoek ik inderdaad.
Echter is dit in vergelijking met de dzhk toch wel wat duurder.. (verschilt toch 130 euro, al heb ik dat er wel voor over om weer levend thuis te komen, de professionaliteit, en om mijn ouders met een gerust hart weer weg te laten gaan nadat ze mij gebracht hebben.
Maar als ik het vergelijk met andere trektochten toch wel weer een redelijke prijs..

Ik zie ook op de site staan dat je de eerste 2 dagen in de bak, in de omgeving en op het crossparcour rijdt en daarvoor ga ik eigenlijk niet op trektocht..
Bovendien is dit zo'n 20 km van mijn huis vandaan en ben ik daar in de omgeving al een aantal keer geweest, wat het gevoel van weg zijn misschien niet helemaal goed doet..

Ik ben toch nog op zoek naar meer suggesties :)

linnxkit

Re: trektochten in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-13 22:27

Heeft iemand nog een leuke suggestie ? :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 22:38

Kijk eens in het profiel van bokker crazycactus. Zij organiseert ook trektochten, en je rijd in westernzadels.

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:34

tini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:08

mosyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 13:31

leuke info, zeer de moeite waard

linnxkit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 22:40

Bedankt voor jullie berichtjes. De sites zien er erg leuk uit! Ben er nog niet helemaal uit.

neapolitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:16

Www.Dewegvanhetpaard.nl zij rijdt trektochten en 2 v haar paarden kan je dan huren vlgs mij is pinksteren er weer 1