Manege Kikkert op Texel.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Samsie

Manege Kikkert op Texel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 15:24

Hallo allemaal,

Ik was op zoek naar werk voor in de zomervakantie en ik had al via via gehoord dat je bijvoorbeeld op Texel kan werken in de vakantie . :j

Dit leek mij natuurlijk hartstikke leuk, en daarom had ik Manege Kikkert gemaild. 26 april ga ik er een weekend heen, om proef te draaien. Heb er natuurlijk hartstikke zin in.

Ik vroeg me af of er nog meer meiden in de zomervakantie gaan werken of dat ze bijvoorbeeld ook het weekend meedraaien van 27/28 april. Of dat er al mensen hebben gewerkt en hun ervaringen kunnen vertellen. :D

Groetjes Samantha

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 15:53

Wat leuk dat je daar gaat werken! Ik ben jaren op Texel op vakantie geweest en altijd bij de kikkert buitenritten gereden. Het is erg leuk daar. Zou ook best in de vakantie daar willen werken, maar ik ben een beetje te oud :o
Heel veel plezier dus! Ik ben jaloers!

xMyrth

Re: Manege Kikkert op Texel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 15:54

Mij lijkt het kei leuk om een keer zoiets te doen in de zomervakantie :D
Helaas zal dat dit jaar niet lukken.

Wat mag je allemaal doen?

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 15:57

Texel is de bom!!!!! :D
je gaat een mooie zomer tegemoed!!!!
tenminste......als je naast paarden ook van feesten en stappen houd :))

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:02

Beetje jammer dat het op vrijwillige basis is...uitbuiten vind ik dat...je hoeft er niet rijk van te worden, maar een kleine vergoeding zou toch op zijn minst mogen?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:05

Rena100, waar staat dat het op vrijwillige basis is?

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:10

ja idd, dat vraag ik me ook af!

dan zou ik het zeker niet doen :n
je moet toch ook gewoon je boodschappen kunnen doen???

Ilse_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:22

Ik heb er zeven jaar geleden gewerkt :D
En ik kijk er nog altijd met een glimlach naar terug! Wat heb ik daar een leuke tijd gehad zeg!
Leuke paarden, leuke mensen, leuke gasten. Heb er niks vervelends meegemaakt..

Toen ik er werkte kreeg je 50€ per week, maar je verbleef er kost-en-inwoning. Je hoefde dus niet te betalen om er te blijven slapen en je mocht drie keer per dag mee eten.
Per maand hield ik er dus 200€ aan over..wat wil je nog meer??!!
Ik reed denk ik wel 40uur per week en was de hele dag met de paarden in de weer. En dan kreeg ik nog geld toe ook!

Ik vond het top en kan het iedereen aanraden *\o/*

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 16:23

Het is niet op vrijwillige basis... Dat heb ik ook nergens neergezet. Krijg ook gewoon kost en inwoning :)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:31

200euro per maand is leuk maar het lijkt me dat je daar niet je basis van kan betalen hoor, verzekering, telefoon, avondje uit.

ik weet niet wat jij gaat verdienen TS maar txl is over het algemeen wel wat duurder dan de overkant simpelweg omdat het een eiland is dus je gaat niet zo ff ergens anders heen en het is natuurlijk een touristen eiland. hier om zijn de prijzen ook hoger.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:59

Wow, nu wil ik ook!!!
Je doet iets wat je kei gaaf vind en krijgt ook nog eens 200€ per maand.
Op zich niet gigantisch veel voor hele dagen werken, maar ach, je hoeft het ook niet als werk te zien...

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 17:54

Ik doe het alleen in de vakantieperiode, omdat het me gewoon erg leuk lijkt! Het zakcentje ernaast is alleen maar fijn.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:13

Op hun website las ik dat. En 50 euro per week vind ik wel erg weinig, ook al krijg je kost en inwoning. Maar goed, als je het leuk lijkt moet je het gewoon lekker doen!

Suzanne1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 00:01

Gewoon doen hoor, het is hartstikke leuk!! :D Heel gezellig en je bent weer een ervaring rijker!! :D Terwijl andere mensen 1000 euro betalen voor een vakantie in Spanje ofzo ben jij heerlijk je hobby aan het uitvoeren en vakantie aan het vieren tegelijkertijd, en krijg je er nog geld voor ook! ;) Top dacht ik zo :D En allemaal blije mensen om je heen die heerlijk vakantie aan het vieren zijn, dus allemaal in een goede bui! Ik heb op vlieland gewerkt in de zomervakantie tijdje geleden, heerlijk hoor. 'Savonds lekker zwemmen met de paardenin de zee, veel nieuwe vriendinnen gemaakt, vaak uit met z'n allen (terwijl ik niet zo'n feestbeest ben).. Maar het was altijd super gezellig! :D Wij gaan elk jaar op vakantie naar Texel en maken dan een strandrit bij Kikkert, heel leuk! Makkelijke en super lieve paarden ;)
Ik wens je heel veel plezier!! :D

Suzanne1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 00:02

Gewoon doen hoor, het is hartstikke leuk!! :D Heel gezellig en je bent weer een ervaring rijker!! :D Terwijl andere mensen 1000 euro betalen voor een vakantie in Spanje ofzo ben jij heerlijk je hobby aan het uitvoeren en vakantie aan het vieren tegelijkertijd, en krijg je er nog geld voor ook! ;) Top dacht ik zo :D En allemaal blije mensen om je heen die heerlijk vakantie aan het vieren zijn, dus allemaal in een goede bui! Ik heb op vlieland gewerkt in de zomervakantie tijdje geleden, heerlijk hoor. 'Savonds lekker zwemmen met de paardenin de zee, veel nieuwe vriendinnen gemaakt, vaak uit met z'n allen (terwijl ik niet zo'n feestbeest ben).. Maar het was altijd super gezellig! :D Wij gaan elk jaar op vakantie naar Texel en maken dan een strandrit bij Kikkert, heel leuk! Makkelijke en super lieve paarden ;)
Ik wens je heel veel plezier!! :D

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 00:04

Wat superleuk dat je dat gaat doen ! Ik ben er vroeger geweest en reed dan een buitenrit en les op Elfie. Geweldig beest was dat. Ik was helemaal overstuur toen we weg gingen. Zou je me misschien willen PB'en als je er bent of Elfie er nog is?

Super veel plezier!

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 04:20

Dropsleutel schreef:
Wat superleuk dat je dat gaat doen ! Ik ben er vroeger geweest en reed dan een buitenrit en les op Elfie. Geweldig beest was dat. Ik was helemaal overstuur toen we weg gingen. Zou je me misschien willen PB'en als je er bent of Elfie er nog is?

Super veel plezier!

Hahaha, zal ik doen :)

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 17:23

Zeker heel leuk en alvast heel veel plezier wie weet komen we elkaar nog tegen. De prijzen op Texel vallen best mee en je krijgt inderdaad "zakgeld" Je gaat er vast een hele leuke tijd hebben. Ik 'werk' er ook al een paar jaar vooral in de vakantie's en vind het er altijd super!
Laatst bijgewerkt door Happie op 10-02-13 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 17:25

Mocht er trouwens nog iemand vragen hebben over het werk, paarden of het eiland stuur gerust een pb :D

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 17:26

@dropsleutel Elfie is er nog steeds loopt nog lekker mee in de lessen en met buitenritten.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:56

Wauw dat wordt een topzomer!

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:34

Ik reed atijd op manege kikkert, is echt super daar.
Ik reed altijd op Elfi, iemand enig idee of zij er nog staat <3 ?

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:37

Ja dat staat toch 2 posts boven je al vermeld?! :o?
Ff lezen meis ;)

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:42

Sorry had het hele topic nog niet doorgelezen hihi!

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:43

Dropsleutel schreef:

Super veel plezier!

Haha ik had precies hetzelfde met elfi, ook altijd helemaal overstuur als we weer naar huis gingen :j